Mikä on kun product key- tunnus ei toimi?? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23034720]Siis katso siitä paketista missä se asennus cd oli, siinä on se oikea koodi[/QUOTE]

Noni. Nyt mä koitan selittää tähän sitten niiin tarkasti ku vaan kykenen josko vaikka selkiintyis.

1. Läppärini pohjassa on lappu, jonka asiakaspalveluhenkilö kertoi olevan se kyseinen koodi, jolla se saadaan kunnolla auki. Sanoin sinne myöskin sen, että mä en ole ostanut sitä. Kertoi että se kuuluu tähän tietokoneeseen automaattisesti, eikä tartte ostaa.
2.Miehellä sama homma ja saikin koneessa tuolla OMALLA koodillaan wordin auki. Kone meni huoltoon jolloin toiminta lakkasi.
Eli mun koodia ei siis ole koskaan vielä käytetty ja siihen on turha puuttua etteikö se olisi se koodi vaan miksi se ei voi toimia.
Kiitos ja kumarrus...

En tiedä kannattaako tähän enempää edes kommentoida.. tulipahan vi**uuntunut olo taas..

Noni. Nyt mä koitan selittää tähän sitten niiin tarkasti ku vaan kykenen josko vaikka selkiintyis.

1. Läppärini pohjassa on lappu, jonka asiakaspalveluhenkilö kertoi olevan se kyseinen koodi, jolla se saadaan kunnolla auki. Sanoin sinne myöskin sen, että mä en ole ostanut sitä. Kertoi että se kuuluu tähän tietokoneeseen automaattisesti, eikä tartte ostaa.
2.Miehellä sama homma ja saikin koneessa tuolla OMALLA koodillaan wordin auki. Kone meni huoltoon jolloin toiminta lakkasi.
Eli mun koodia ei siis ole koskaan vielä käytetty ja siihen on turha puuttua etteikö se olisi se koodi vaan miksi se ei voi toimia.
Kiitos ja kumarrus...

En tiedä kannattaako tähän enempää edes kommentoida.. tulipahan vi**uuntunut olo taas..

Siis, mistä sä asensit sen WORDIN? Miksi et voisi katsoa siitä paketista missä on se aitouden todistava hologrammitarrakin? Siinä on se oikea koodi, sanoi asiakaspalvelu sitten mitä sanoo. Johansä sitä koodia olet kokeillut EIKÄ se toiminut, eli se ON väärä.
Ei se auta vaikka 10 kertaa sitä kokeilisit, jos se on väärä vaikka asiakaspalvelu kuinka sanoisi sitä oikeaksi. Katso siitä paketista

[QUOTE="vieras";23034808]Siis, mistä sä asensit sen WORDIN? Miksi et voisi katsoa siitä paketista missä on se aitouden todistava hologrammitarrakin? Siinä on se oikea koodi, sanoi asiakaspalvelu sitten mitä sanoo. Johansä sitä koodia olet kokeillut EIKÄ se toiminut, eli se ON väärä.
Ei se auta vaikka 10 kertaa sitä kokeilisit, jos se on väärä vaikka asiakaspalvelu kuinka sanoisi sitä oikeaksi. Katso siitä paketista[/QUOTE]

Huoh, se oli tässä koneessa asennettuna kun mä tämän ostin
Antaa olla, soitan sinne asiakaspalveluun uudestaan.
Ja on tossa koneen pohjassakin olevassa tarrassa hologrammi mutta ei se taida muuttaa mitään....

Ja on tossa koneen pohjassakin olevassa tarrassa hologrammi mutta ei se taida muuttaa mitään....

No, onko siitä kuukausi jo mennyt kun sen otit käyttöön ekan kerran?
Noissa koneissa ei tule WORDIä mukana, vaan mukan tulee 30 päivän kokeilu versio, eli trial versio.
Tuon kokeiluajan jälkeen tuote pitää ostaa.
Suosittelen tilalle OpenOfficen Writeria, se on ilmainen ja yhtä hyvä ellei parempi kuin Wordi
fi: Suomenkielinen OpenOffice.org

Mä soitin just samasta asiasta microsoftin neuvontaan tänään... Sanoivat, että on ollut joku ilmainen tutustumisohjelma, joka toimii vain pari kk, ja siksi siis se koodikaan ei toimi(ei ole muuten koskaan toiminutkaan). Kuulemma oikeaa ohjelmaa on harvoin valmiiksi asennettu, vain noita 2kk.n tutustumisia. Ja jos niiden koodi ei toimi, niin eivät ota asiaan sen kummemmin kantaa.

No, onko siitä kuukausi jo mennyt kun sen otit käyttöön ekan kerran?
Noissa koneissa ei tule WORDIä mukana, vaan mukan tulee 30 päivän kokeilu versio, eli trial versio.
Tuon kokeiluajan jälkeen tuote pitää ostaa.
Suosittelen tilalle OpenOfficen Writeria, se on ilmainen ja yhtä hyvä ellei parempi kuin Wordi
http://fi.openoffice.org/

Kouluun pitäisi tehdä yks juttu mutta en saa toimimaan kirjotusohjelmaa ( microsoft word) koska se pyytää sitä tunnusta. oon kattonut sen tosta koneen päällä olevasta tarrasta ( pöytäkone) ja siinä lukee selvästi : Product key ja sitte se 25 merkkinen luku mutta mulle tulee vaan että se on virheellinen!

Yhteistyössä