[QUOTE="minä";24998549]Minkä ikäinen lapsi? Miksi sinun pitää jäädä isän luo, jos viet lapsen?[/QUOTE]
4-vuotias ja minun sinne jäämiseen en ole vastausta saanut. Ilmeisesti hänelle on ylitsepääsemättömän vaikeaa kuljettaa lapsi minun luo takaisin, koska he kyllä pärjäävät kaksin ilman minua. Olen esim ehdottanut että minä vie lapsen hänen luokseen ja lapsi olisi yön isän luona ja tulisin puolimatkaan vastaan kun hän tuo lasta takaisin. Matka ei sinänsä ole este...sitä on 15 kilometriä. Minulle tärkeintä olisi nimenomaankin juuri se että isä ja lapsi viettäisivät myös aikaa yhdessä. En myöskään yritä sanella tiettyjä päiviä isälle jolloin hänen olisi lapsen kanssa oltava vaan hän ihan itse saa asian miettiä...joustan kaikessa lapsen eduksi mutta tosiaan aikaa en halua lapsen isän kanssa viettää kuten jo sanoinkin , siihen on pätevät syyt. Mikään ei kelpaa mitä ehdotan. Mielestäni sovitut ajankohdat olisivat lapsellekin hyvä koska hän siten tietäisi koska isän seuraavaksi tapaa, olisi helppo kertoa että vielä 2 yötä nukutaan ja sitten...Olen kysynyt onko se rahasta kiinni, ettei ole varaa ruokkia lasta, että tuon lapselle eväätkin mukana mutta ei niin ei. Kuitenkin toitottaa miten tärkeä lapsi hänelle on ja painottaa etten saa estää häntä lasta näkemästä, se ei ole koskaan ollut edes aikomukseni...olen vain ilmoittanut etten halua aikaani hänen kanssaan viettää ja mielestäni minulla on siihen oikeuskin.