Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Hmm...mutta sitten mä en ole Mamu vaan Pamu,kun mua merkattiin palumuttajaks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:Opetelkaa nyt ihmiset hyvat kayttamaan tuota MAMU sanaa oikein . se tosiaan tarkoittaa kaikkia maahanmuuttajia, myos niita tyonperassa/ avioliiton mukana jne. tulevia. Eli jokainen suomessa asuva saksalainen, ruotsalainen, jenkki, britti, somali ja turkkilainen ovat yhtalailla MAMUJA. Makin olen MAMU taalla norjassa, ja ihan hyvin tienaan (oikeista toista ilman sosiaalitukia ja korkeakoulutuskin loytyy).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mamu on synonyymi loisivalle maahanmuuttajalle, pakolaiselle, kiintiöpakolaiselle ja mitä näitä nyt onkaan osattu keksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mamu on synonyymi loisivalle maahanmuuttajalle, pakolaiselle, kiintiöpakolaiselle ja mitä näitä nyt onkaan osattu keksiä.
Mitä jos on ahkerasti töitä tekevä ja paljon veroja Suomen valtiolle maksava maahanmuuttaja? Onko niille joku oma nimitys?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mamu on synonyymi loisivalle maahanmuuttajalle, pakolaiselle, kiintiöpakolaiselle ja mitä näitä nyt onkaan osattu keksiä.
Mitä jos on ahkerasti töitä tekevä ja paljon veroja Suomen valtiolle maksava maahanmuuttaja? Onko niille joku oma nimitys?
Kunnollista kansalaista teeskentelevä mamu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no sun ei tarvi apnikoida mistään nimityksistä.
vaikka et ole syntyperäinen suomalainen ja tullut tänne virosta (? )
niin teet työtä elämises eteen ja se on pelkkää plussaa.
mä en pidä niistä jotka tulee tänne vaan leveemmän elämän vuoksi juokseen sossunluukulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja katrinainen:Opetelkaa nyt ihmiset hyvat kayttamaan tuota MAMU sanaa oikein . se tosiaan tarkoittaa kaikkia maahanmuuttajia, myos niita tyonperassa/ avioliiton mukana jne. tulevia. Eli jokainen suomessa asuva saksalainen, ruotsalainen, jenkki, britti, somali ja turkkilainen ovat yhtalailla MAMUJA. Makin olen MAMU taalla norjassa, ja ihan hyvin tienaan (oikeista toista ilman sosiaalitukia ja korkeakoulutuskin loytyy).
Norjassa on varmasti hyvää palkka,mun yks tuttu oli töissä sielä 2vuotta ja hyvin on saanut rahaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Työnantajan kämpässä kun asui, ei polttanut tupakkaa, ei käynyt koskaan paikallisessa viinakaupassa eikä ajanut autoa (öljymaassa on bensa kumman kallista), niin hyvin pärjäsi Norjassa. Normaalimpaa elämää viettämällä ehkä ei sitten niin hyvin.