Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue:J:llä alkavissa nimissä on kyllä harvinaisen vähän kauniita.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Miksi sen pitää olla juuri J-alkuinen, meillä toisen likan nimi alkaa jollain ihan muulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Miksi sen pitää olla juuri J-alkuinen, meillä toisen likan nimi alkaa jollain ihan muulla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen vaan halunnut että kaikki alkaa J-kirjaimella,kaikki 5 lasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja s:Josefiina on aivan ihana!
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen vaan halunnut että kaikki alkaa J-kirjaimella,kaikki 5 lasta![]()
Minkänimisiä teiltä löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen vaan halunnut että kaikki alkaa J-kirjaimella,kaikki 5 lasta![]()
Minkänimisiä teiltä löytyy?
Kolmen lapsen nimet on yleisiä ja 2 harvinaisempaa,en halua kertoa ettei minua tunnisteta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja paras:Josefiina on paras. Ei yhtään teennäinen vaan vanha perinteinen, kansaivälinenkin kunnon nimi.