Mikä on nyt " in" eskari-ikäisten tyttöjen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jelp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jelp"

Vieras
keskuudessa?

Sukulaistyttö täyttää kevättalvella 6v ja pitäisi alkaa hiljalleen miettimään mitä antaa lahjaksi?

Yksi idea on jo; eskarista kertova satukirja (sadan asteen eskarikuume). Mutta mitä vielä lisäksi? Taatusti hänellä jo on erinäisiä kaulakoruja tms. tyttöjen koristuksia. Joten ei ehkä tuollaista kannata hommata. Mietin myös ns. reppurahaa, mutta saako 20 eurolla hyvää reppua?

Toinen ongelma on hänen näin keväällä synttäreitä viettävä pikkusiskonsa (5v). Mikähän on nyt poppia tuon ikäisten tyttöjen maailmassa?

Top models tai sen tyyppiset kirjat, joissa itse suunnitellaan vaatteita etc. Näitä on todella monia erilaisia. On paidan suunnittelua, korut/meikit, mekkojen suunnittelua etc.

Top models tyyppisistä löytyy nukkekoti, jossa tarroilla saa itse kalustaa etc. talon huoneita. Se oli tosi kiva!
On myös heppa-aiheisia ja satumetsä aiheisia kirjoja, joissa itse suunnitellaan ja/tai koristellaan vielä tarroin.

Nää ovat olleet todella suosittuja tyttären kaveripiirissä.

Meillä tyttö on jo viskarina aloitellut noiden parissa. Kovasti on tykännyt.

Meidän eskari leikkii kavereidensa kanssa lps eläimillä. Niitä tyttö vie jokaisena lelupäivänä eskariin ja niin tekevät kuulemma kaikki tytöt :) Kotona tyttö leikkii sitten "tyttöjen" legoilla ja piirtää tosi paljon. Nyt kun tyttö oppi lukemaan ovat kirjatkin alkaneet kiinnostamaan.

Meillä kiinnostaa kirjat (lukee pari kolme päivässä), piirtäminen, värittäminen ja juuri nuo suunnittelukirjat, legot ja lps:t. Yksi on kuitenkin ylitse muiden, lautapelit eli pyytää usein pelaamaan ja pelailevat kavereiden kanssa.
Jos asutte lähekkäin, pyydä hänet yökylään ja teette jotain kivaa yhdessä.

Meijän viskari ja sen eskarikaverit on ihan innoissaan Monster High-sälästä ja niistä nukeista. Ja sit ne My Little Pony-equestria girls-nuket on kans in.

Yhteistyössä