Mikä on nyt in? Mikä on muotia sisustuksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muoti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En lukenut kaikkia, mutta jos myyntiä varten stailaat niin ei varmaan kannata vetää kalliita tapeetteja seinään. Voihan olla ettei ostaja tykkääkään ja rahat menee hukkaan + ylimääräistä työtä. Mä maalaisin ne seinät jollain helmenharmaalla ja laittaisin uudet katto- ja jalkalistat. Sit stailaisin tekstiileillä sävy sävyyn seinien ym kanssa.

Rosteri on out.

Tuosta tuli mieleen, että eikös sitten kannata laittaa just ne rosteriset? Ei olisi kaikilla sitä samaa valkoista. Olen myös käsittänyt niin että on hieman out sisustaa samalla tavalla kuin kaikki muut. Just sitä kun on paljon kritisoitu, että suurinpiirtein samaan aikaan valmistuneet talot näyttää "kaikki" sisältä ihan samalta.

Eikös ne kehystetyt tapettiseinät ole kohta in? Tähän tyyliin:
vierashuonenyt2.jpg

Vielä tulin lisäämään et jos siihen harmaaseen seinämaaliin päädyt, niin ei kannata heti ostaa 10 litran tonkaa. Harmaa on vaikea väri, eli osta pieni purkki vaikka kahta sävyä ja katso miltä missäkin valossa näyttää. Jos oot jo hylänny koko harmaan niin voit unohtaa, en ole edelleenkään lukenut ketjua :).

Mä en itse ymmärrä, mitä hyötyä on seurata sisustamisen muotia, koska eihän kukaan muuta sisustustaan kuin varmaan joka 10. tai 15. vuosi. Kai keittiön pitää olla sellainen kuin itse tykkää, sama trendi ei pysy sen keittiön elinikää pystyssä.

Mä olen itse käynyt paljon asuntonäytöissä, kun on oma koti haussa ja siellä on kyllä tosi vanha sisustus aina. Keittiö on joskus monesti 80-90-luvulta.

En ymmärrä, millaisisa asunnoissa ihmiset asuu, kun pitää seurata sisustusta?

Itse varmaan kans päädyn rakennuttamaan talon. Itse tykkään minimalistisesta, ajattomasta ja funktionaaliseta tyylistä.
Ei tartte seurata ilmeisesti mitään trendiä.

Mun mielestä asiota, joita ihmiset nykyään haluaa:

-valoa ja avaruutta -> isot ikkunat ja korkeat huoneet, ainakin avoin olohuone
-selkeitä linjoja ja moderneja kivitaloja

Totaalisesti out:
-pienet ikkunat, kun kaikissa 80-99-luvun taloissa
-kiiltävät neliömäiset vessan seinalaatat
-siniset vessat
-eri puulajit samassa tilassa
-mänty

Yhteistyössä