mikä on "ohjaajan" työkuva ja palkka lastenkodissa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoitsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoitsu

Vieras
eli.... onko se niin sanotusti ihan hoitajan tehtävissä.... vai miten....???

ja mikä on palkka noin suurinpiirtein????

ihan mielenkiinnosta kyselen, josko joku sattus tietämään....

Olen itse ollut ohjaaja nimikkeellä päihdetyössä. Lähihoitaja olin silloin ammatiltani. Ohjaaja nimikkeellä voidaan maksaa vähän huonompaa palkkaa kuin hoitajan nimikkeellä, mutta en muista kuinka paljon.

Se riippuu myös sinun koulutuksesta. Onko toisen asteen vai amk-tason koulutus. Riippuu myös siitä, onko paikka yksityinen vai kaupungin ylläpitämä. Eikö työpaikkailmoituksessa ollut palkkaluokkaa mainittu?

Ketju on wanha kuin mooses, mutta reilu kymmenen vuotta näissä vaikeimmissa paikoissa heiluneena voin kommentoida sen verran, että palkka ja työn vaativuus ei ihan kohtaa. Työvuorot yksityisellä oman valinnan mukaan, joko 12h tai 14h.

Ei viikkoa ilman nuorten huitomisia tai muuta, onneksi olen 185cm/95kg joka vähän jarruttaa nuorten intoa hyppiä syliin mutta saman laitoksen naisia ei käy kyllä yhtään kateeksi...Nuorisovankilat pitäisi saada takaisin, meidän asiakkaat siinä rajalla että psykan osasto vai vankila? Jos ikää alle 15-vee, tekohetkellä niin taposta tuomitsematta jätetyt meille ja näistä sitten yhteiskuntakelpoisia tekemään. Joku hormoonihiiri voi olla ja on, 17-vuotiaana 190cm ja 100kg niin kovin helppoahan se on "keskustella" päivänpolttavista asioista.

Oman valintani olen tehnyt, ex-ammattisotilas yms, mutta olisihan tuota tuon uudelleenkoulutuksen voinut paremminkin valita...:o)

Jos ikää alle 15-vee, tekohetkellä niin taposta tuomitsematta jätetyt meille ja näistä sitten yhteiskuntakelpoisia tekemään. Joku hormoonihiiri voi olla ja on, 17-vuotiaana 190cm ja 100kg niin kovin helppoahan se on "keskustella" päivänpolttavista asioista.

Oman valintani olen tehnyt, ex-ammattisotilas yms, mutta olisihan tuota tuon uudelleenkoulutuksen voinut paremminkin valita...:eek:)

No, ainakin sulla on jotain yhteistä näiden "asiakkaittesi" kanssa, ihmisten tappaminen.

Yhteistyössä