Mikä on ollut tämän päivän ohjelma, onko ollut onnistunut päivä, vai menny kaikki päin peetä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Mulla on ollut äärettömän tylsä päivä. Ensin herättiin poitsun kanssa ja mies jäi nukkumaan ja heräsi joskus puol 11 ja valitti kun ei edes sunnuntaina saa nukkua pitkään. En minä sitä herättänyt ihan itse se heräsi ja nousi.
Sitten aloin puhua, että josko mentäisiin jonnekin kylään, tarkoittaen miehen yhtä kaveria ja isäntä vaan siihen, että katsotaa. Makoili vaan tv:n ääressä ja ei tehnyt mitään.
Ilmoitti haluavansa pizzaa ja sanoin, että tilaan, jos mennään käymään jossakin, niin totesi että joo. No syötiin pizzat ja ei mentykään minnekään, kun isäntä lähti töihin ja se tiesi tuosta töihin menosta jo ties kuinka aikaisin, mutta ei voinut sanoa mitään.
Mä siis olen kökkinyt koko helkutin päivän kotona, kun oletin että me mennään jossain käymään ja ei sitten mentykään.

Oltiin sitten poitsun kanssa tuossa pihassa ja sain edes hieman pihatöitä tehtyä, joten ei nyt ihan lorvimispäivä ole ollut.

Ärsyttää kun yritän miehelle aina sanoa, että olisi kiva käydä siellä ja siellä kylässä, mutta koskaan ei kuitenkaan mennä. Mies vaan usein tokaisee, että mä olen tänään käynyt vaikka missä, että yksin se kyllä menee, mutta kun pitäisi ottaa koko perhe mukaan, niin sitten ei millään jaksa lähteä.

No me lähdettiin saareen retkeilemään ja sieneen, ja mun piti ottaa sieltä lasi-aiheinen valokuva. Sienisaalis jäi niin pieneksi, ettei niistä viitsi vielä suolasientä keittää ja just ne tietyt kuvat epäonnistui. Aina ei oo tuuria. x) Kivaa oli silti.

Melkein hukkaan on mennyt mullakin tää päivä, tosin tällä kuumeella ja nuhalla on oma vaikutuksensa. Olen mä kuitenkin pyykännyt pari koneellista ja vähän luin koulujuttujakin... ja laitoin helppoa ruokaa.

Ihan superpaska päivä ollut, todella pitkästä aikaa!!=( Mitään ei saatu tehtyä, heti aamusta tuli riitaa, joka sitten jatkunu koko päivän=( Veetuttaa rankasti!!!

me herättiin vasta puoli 10 jälkeen kaikki. Sitte ollaan vaan oltu ja ulkoiltu. Äsken tultiin miehen veljen perheeltä joilla oltiin kylässä. Nyt vaan löhöilyä loppu ilta :saint:
Ja on ollu kerrassaan mahtava päivä :D

minoon siivonnu koko päivän, vaihtanut vihdoin lakanat ja pessy lattiat (ne olikin useamman kuukauden rästissä) ruokaa tehty ja pyykkiä pesty, eli harvinaisen onnistunut ja tarmokas päivä =)

Piti lähteä aamupäivällä kirppikselle, mut mentykään kun pojalla (4,5 kk vauva) vähän huono päivä tänään. Käytiin sit pitkällä lenkillä pojan kanssa, poika nukkui koko lenkin ajan ja sen jälkeenkin. Mies meni sillä aikaa pariksi tunniksi auttamaan kaveriaan yhdessä hommassa. Sen jälkeen ollaan oltu ihan kotosalla, olen tehnyt ruokaa, viikannut pyykkiä, tiskannut ja just tein pannaria iltapalaksi. Poika meni just nukkumaan. Mies siivoaa parveketta. Kohta menen vaahtokylpyyn, ja ysiltä alan katsomaan telkusta tulevaa Fc Venus-leffaa. Sitten nukkumaan. Mies varmaan alkaa surffailla netissä, kun on siivonnut partsin, tuskin leffasta innostuu.

Ihan normaali sunnuntaipäivä, paitsi että poikaa kitisytti vähän normaalia enemmän.

mä yleisesti ottaen vihaan sunnuntai-päiviä, ne on jotenkin niin puuduttavia ja tappavan tylsiä ja hiljaisia. tää päivä alko sillä et menin katsoon kummipoikaa ihan pikana eli olin 6,5tuntia :D ja sit tulin kotiin ja korkkasin siiderin :D eli ihan siedettävä sunnuntai... :snotty:

Yhteistyössä