Mikä on pahin rangaistus miehelle naiselta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Revenge
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No esim. lukita kellariin lapsinensa ja sitten kiduttaa tätä miestä ja sen lapsia rankasti pari vuotta, kunnes lopulta tappaa ne vaikkapa murskaamalla ruumiinosat yksi kerrallaan. Tietysti niin, että lapset tapetaan ensin miehen nähden.

No jos miehellä on lapsia, niin kai se on miehen heikko kohta. Mutta kukaan ei toivottavasti ole niin kajahtanut, että menisi toisen lapsille jotain tekemään kostonhimossaan.

Kosto on muutenkin ihan perseestä. Jos ei katkeruudestaan ole päässyt irti, niin kannattaa mennä "pollatohtorille".

Mun miehelle se on ollut mykkäkoulu, se että mä täydellisesti mitätöin hänet hiljasuudellani, ihan total blokkaus ulos mun maailmasta. Sen ihan näkee kuinka se kärsii ja hätääntyy pikkuhiljaa, alkaa vissiin pelätä mun mahdollisia seuraavia siirtoja.
Juuri tuon hylkäämisen julmuuden vuoksi olen alkanut systemaattisesti opettaa itseäni että tuota keinoa ei saa käyttää. Se on liian julma rangaistus. Ja nyt ei puhuta ihan pikkuhetken pahastumisista, on ok olla hetki itekseen hiljaa ja sit alkaa setviä riitaa. Mut mä osaan olla ihan kohtuuttoman häijy. Ja kärsivällinen toista piinatessani. Ja joka kerta kun sitten olen lauhtunut huomaan; mieheni ei missään tapauksessa ollut ansainnut moista dissaamista. Häpeän käytöstäni. Mutta olen pyytänyt ja saanutkin anteeksi.

[QUOTE="vaemo";30418372]Mun miehelle se on ollut mykkäkoulu, se että mä täydellisesti mitätöin hänet hiljasuudellani, ihan total blokkaus ulos mun maailmasta. Sen ihan näkee kuinka se kärsii ja hätääntyy pikkuhiljaa, alkaa vissiin pelätä mun mahdollisia seuraavia siirtoja.
Juuri tuon hylkäämisen julmuuden vuoksi olen alkanut systemaattisesti opettaa itseäni että tuota keinoa ei saa käyttää. Se on liian julma rangaistus. Ja nyt ei puhuta ihan pikkuhetken pahastumisista, on ok olla hetki itekseen hiljaa ja sit alkaa setviä riitaa. Mut mä osaan olla ihan kohtuuttoman häijy. Ja kärsivällinen toista piinatessani. Ja joka kerta kun sitten olen lauhtunut huomaan; mieheni ei missään tapauksessa ollut ansainnut moista dissaamista. Häpeän käytöstäni. Mutta olen pyytänyt ja saanutkin anteeksi.[/QUOTE]

Huomaako mies tuttavapiirissä oleva dissauksen? Vai ovatko miehet niin yksinkertaisia otuksia, että eivät edes muista koko naista kun tästä ei kuulu mitään eikä tämä huomioi kun ollaan yhdessä kaveriporukalla??

Huomaako mies tuttavapiirissä oleva dissauksen? Vai ovatko miehet niin yksinkertaisia otuksia, että eivät edes muista koko naista kun tästä ei kuulu mitään eikä tämä huomioi kun ollaan yhdessä kaveriporukalla??

Riippuu varmaan siitä onko kyseinen nainen miehelle tärkeä. Jos ei ole kovin tärkeä, saattaa olla jopa helpottunu kun saa rauhan kyseiseltä naiselta.
Sit pitäis miettiä muita konsteja. Mä en koskaan lähtis minkään lapsen kautta kostamaan mitään, liian alhaista ja raukkamaista. Mut me naisethan osataan olla tosi alhasia. Varmaan miehen elämässä on paljonkin mitä hän arvostaa. Tulee nyt ekana mieleen hänen oma maineensa. Mut tosiaan vaikee sanoo mitään kun ei taustoja tiedä. Valota hiukan?

Tuttavapiirissä harrastetaan isolla porukalla pari kertaa kuukaudessa yhtä lajia, joskus käydään porukalla syömässä, kaljalla tai bilettämässä. Mies tuntui olevan minusta kiinnostunut ja flirttaili kovasti, mutta sitten vaihtoikin kohdetta. Kyllä hän minullekin on ystävällinen ja joskus ehkä hieman flirttailevakin (kun tämä ykköskohde ei ole paikalla). Välillä en juttele hänen kanssaa paljoakaan, tervehdin ystävällisesti, mutta sitten olen jutuissa muiden kanssa. Mutta siis tämähän on miehelle kenties hyvä juttu jos/kun minä tunnun olevan vain sellainen varakaveri. Kohteliaasti hän kyllä tulee aina apuun jos joku tarvitsee apua (myös minä) eli ei hän minua mitenkään välttele, mutta ilmeisesti hän vain kokeili saako minut ihastumaan ja kun sai niin vaihtoi jo kohdetta. Eli ilmeisesti ei ole kiinnostunut mitenkään? Tai muut naispuoliset ystävät porukassamme ovat kiinnostavampia?

Vähän ihmettelen miksi kuormasta pitää syödä? Kaveriporukassa ristiinnaintia?
Mut joo, asiaan, en jaksaisi kiinnittää asiaan enempää huomiota. Kohtelisin kuin tähänkin asti.

Minulla paloi miehen puhelimessa puhumiseen käämi. Saattoi soida keskellä yötä ja mies vastaili työpuhelimeen, eikä antanut sen olla. Eräänä aamuna sitten mieleen juolahti miehen kouluttaminen juurikin sen ignooraamisella, eli aloin elämään omaa elämää, enkä kysellyt mieheltä mitään, mitä hän ei ottanut itse puheeksi. Ruoaksi muun muassa hänen inhoamiaan ruokia, jos ei itse osallistunut ruokalistan suunnitteluun. Ja vuorostaan jos ei itse kysellyt lapsen noutamisesta hoidosta, lähdin töistä hieman aikaisemmin ja kävin noutamassa lapset.

Parin päivän jälkeen miehelle kyllä selkeni, että jostakin en ole tykännyt. Mutta aika laajan listan mies kyllä keksi asioita, mistä se voisi olla, mutta se oikea jäi puuttumaan. Sitten eräänä yönä puhelimen jälleen soidessa nakkasin vuodevaatteet portaisiin, jolloin kuului isoon ääneen "nyt tiedän, et halua minun puhuvan puhelimeen yöllä"

Itse asiassa sen verran tehokas keino, että tuota voisi kyllä käyttää useamminkin :)

Haluat siis näpäyttää miestä siitä, että se flirttaili ja sai sut ihastumaan itseensä, ja vaihtoi sitten seuraavaan kohteeseen?

Hmmm. Tulee mieleen tietenkin se, että vaikuttaisit jatkossa täysin epäihastuneelta häneen ja ehkä tekisit miehen mustasukkaiseksi lähentymällä jonkun toisen kanssa tai alkamalla seurustelemaan, mutta jotta nuo voisi toteuttaa niin tarvitsisit tietenkin jonkun, jonka kanssa niin oikeasti kävisi. Hmm.

Tai voithan esim. sivumennen ilmaista olevasi vaikka menossa treffeille jossain tilanteessa, jos tiedät milloin näette seuraavan kerran. Tai voit jättää jonkin tapaamisen / kokoontumisen väliin ilmoittamalla meneväsi treffeille, ellei se sitten harmita sua. Tai jos olette facebook-kavereita niin siellä jännätä treffeille menemistä, tai jotain sellaista, että mies ei enää kuvittele sun olevan niin ihastunut itseensä. Muutenkin kaikki sellainen oman elämän positiivisten puolien esiintuominen saattaa saada miehen kiinnostumaan sun jahtaamisesta uudestaan.

Teidän suhde kuulostaa sen verran etäiseltä, että ei ihan hirveästi vielä ole tullut mieleen kostoideoita, kun ette ole niin paljon tekemisissä. En tiedä onko nuokaan hyviä, kuvittele toimisko ne. Pitää ehkä miettiä lisää :D

Tuossa tapauksessa paras 'kosto' olisi käyttäytyä niin kuin mies olisi sinulle täysin yhdentekevä. Et siis saa tarkoituksellisesti alkaa välttelemään häntä, koska se olisi liian läpinäkyvää. Siihen päälle vielä kun alat seurustelemaan jonkun toisen tyypin kanssa, niin mies saa kärvistellä, jos hän siis on enää kiinnostunut sinusta. Todennäköisesti ei ole, joten silloin teet turhaa työtä.

Minä olen mykkäkoululla ja omien menojen salailulla tehnyt selväksi miehelle ettei kenellekkään naiselle puhuta tai viestitellä jos kyse ei ole töissä tapahtuvasta viestinnästä tai en ole itse läsnä. Jos kaupoilla tulee joku vastaan ja mies ei tästäkään kerro ja asia tulee selville jostakin, niin sama homma.

En tiedä mitä pidemmän päälle tekee miehen ajatus maalimalle, mutta kukkien ostot ja korut ja suklaat sai kummasti aivan uuden merkityksen, nimittäin siinä missä ennen ne tuntuivat ihanilta, nykyään ne saavat lähinnä pelon tunteen ja kyseenalaistammaan kaiken

Siis ymmärsinkö nyt oikein: kostat miehelle sen, että se sai sinut ihastumaan itseensä eikä sitten ollutkaan kiinnostunut ja nyt tunnet itsesi hölmöksi? No, tähän löytyy useita erilaisia kostoja.

1. Viet siltä naisen. Kyllä sitä varmasti harmittaa kun se ajattelee miten te tytöt pidätte kivaa keskenänne.

2. Alat piikittelemään sitä mutta et liian ilmiselvästi koska silloin näytät vain katkeralta. Alat vihjailemaan, että sillä on katkarapu ja se haisee pahalle. Sinun täytyy olla kylmäpäinen ja pitkäjänteinen. Lopulta mieheltä menee hermot, hän räjähtää sinulle ja sitten voit leikkiä marttyyriä, ehkä itkeä vähäsen ja saat kaikkien sympatiat. Varsinkin muiden miesten.

3. Olet parempi kaikessa mitä se tekee. Tämä toimii parhaiten kilpailuhenkisiin alfamiehiin. Se murskaa niiden itsetunnon kivasti. Mutta taas, et saa kerskua etkä antaa vaikutelmaa, että tahallasi kilpailisit hänen kanssaan vaan sinun täytyy antaa vaikutelma, että aivan kuin vahingossa, vasemmalla kädellä, olet taas päihittänyt hänet ja voit katsella häntä kylmän ylimielisesti alas nenänvartta pitkin.

• Tykkää
Reactions: ruusutarha
Haluat siis näpäyttää miestä siitä, että se flirttaili ja sai sut ihastumaan itseensä, ja vaihtoi sitten seuraavaan kohteeseen?

Hmmm. Tulee mieleen tietenkin se, että vaikuttaisit jatkossa täysin epäihastuneelta häneen ja ehkä tekisit miehen mustasukkaiseksi lähentymällä jonkun toisen kanssa tai alkamalla seurustelemaan, mutta jotta nuo voisi toteuttaa niin tarvitsisit tietenkin jonkun, jonka kanssa niin oikeasti kävisi. Hmm.

Tai voithan esim. sivumennen ilmaista olevasi vaikka menossa treffeille jossain tilanteessa, jos tiedät milloin näette seuraavan kerran. Tai voit jättää jonkin tapaamisen / kokoontumisen väliin ilmoittamalla meneväsi treffeille, ellei se sitten harmita sua. Tai jos olette facebook-kavereita niin siellä jännätä treffeille menemistä, tai jotain sellaista, että mies ei enää kuvittele sun olevan niin ihastunut itseensä. Muutenkin kaikki sellainen oman elämän positiivisten puolien esiintuominen saattaa saada miehen kiinnostumaan sun jahtaamisesta uudestaan.

Teidän suhde kuulostaa sen verran etäiseltä, että ei ihan hirveästi vielä ole tullut mieleen kostoideoita, kun ette ole niin paljon tekemisissä. En tiedä onko nuokaan hyviä, kuvittele toimisko ne. Pitää ehkä miettiä lisää :D

Tässä on hyviä ideoita. Luulen tosin, että häntä ei kauheasti haittaa jos olisi joku uusi minulla eli ehkä en kostomielessä halua kiusata ketään toista viatonta. En viitsi sekoittaa tähän kolmansia osapuolia.

Siis ymmärsinkö nyt oikein: kostat miehelle sen, että se sai sinut ihastumaan itseensä eikä sitten ollutkaan kiinnostunut ja nyt tunnet itsesi hölmöksi? No, tähän löytyy useita erilaisia kostoja.

1. Viet siltä naisen. Kyllä sitä varmasti harmittaa kun se ajattelee miten te tytöt pidätte kivaa keskenänne.

2. Alat piikittelemään sitä mutta et liian ilmiselvästi koska silloin näytät vain katkeralta. Alat vihjailemaan, että sillä on katkarapu ja se haisee pahalle. Sinun täytyy olla kylmäpäinen ja pitkäjänteinen. Lopulta mieheltä menee hermot, hän räjähtää sinulle ja sitten voit leikkiä marttyyriä, ehkä itkeä vähäsen ja saat kaikkien sympatiat. Varsinkin muiden miesten.

3. Olet parempi kaikessa mitä se tekee. Tämä toimii parhaiten kilpailuhenkisiin alfamiehiin. Se murskaa niiden itsetunnon kivasti. Mutta taas, et saa kerskua etkä antaa vaikutelmaa, että tahallasi kilpailisit hänen kanssaan vaan sinun täytyy antaa vaikutelma, että aivan kuin vahingossa, vasemmalla kädellä, olet taas päihittänyt hänet ja voit katsella häntä kylmän ylimielisesti alas nenänvartta pitkin.

Hyviä ideoita. En ehkä ihan pystyisi tuohon kakkoseen. 1 ja 3 ovat toteutettavissa.

En usko, että olet ollut sekuntiakaan ihastunut siihen mieheen. Tai kenenkään. Itserakas narttu.

Olin ihastunut, mutta hänen puoleltaan se lopahti. Kunniaani ja itsetuntoani kolhaistiin. Ehkä olen itserakas... narttu (??)... en mielestäni. Eikös se ole mieheltä inhottavasti tehty, että antaa ymmärtää ihastusta, vahvistaa ystävyyttä ja sitten kaikki lopahtaa???

216.gif

• Tykkää
Reactions: Incommunicado
Mitä vittua? Onko tämä nyt jonkun lassukan provo? Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa? Että seuraavan kerran kun menet baariin ja joku haluaa seksiä kanssasi ja sinä et, niin se on ihan oikein, että hän kostaa sinulle? Painukaa lassukat vittuun.

Yhteistyössä