Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja erektus:boheemi tul mieleen.
Eli boheemi ihminenkin voi olla perfektionisti? Vai?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja erektus:boheemi tul mieleen.
Miten boheemius sulkee perfektionismin pois?
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Eli boheemi ihminenkin voi olla perfektionisti? Vai?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja erektus:boheemi tul mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suurpiirteinen
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Eli boheemi ihminenkin voi olla perfektionisti? Vai?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja erektus:boheemi tul mieleen.
Mun mielestä voi hyvinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja erektus:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Eli boheemi ihminenkin voi olla perfektionisti? Vai?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja erektus:boheemi tul mieleen.
ei voi.
Alkuperäinen kirjoittaja erektus:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Eli boheemi ihminenkin voi olla perfektionisti? Vai?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja erektus:boheemi tul mieleen.
ei voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Toivottavasti kukaan ei kysy miksi mun täytyy saada tietää. Tämä menikin hankalammaksi kuin luulin ja alkoi jo tuntua ihan tyhmältä![]()
Luulin, että joku heittäis ihan tuosta vaan yhden ja oikean sivistyssanan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja erektus:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Toivottavasti kukaan ei kysy miksi mun täytyy saada tietää. Tämä menikin hankalammaksi kuin luulin ja alkoi jo tuntua ihan tyhmältä![]()
Luulin, että joku heittäis ihan tuosta vaan yhden ja oikean sivistyssanan![]()
boheemi on oikee. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Totta kai voi. Käsitys "täydellisyydestä" voi tosin olla kovinkin erilainen, kuin vakiintunut mielikuva.
Van Gogh pyrki täydellisyyteen...
Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Indifferentti: yhdentekevä, välinpitämätön.
Nonchalantti [non-salantti] (hienostuneesti) välinpitämätön, huoleton.
Alkuperäinen kirjoittaja erektus:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Totta kai voi. Käsitys "täydellisyydestä" voi tosin olla kovinkin erilainen, kuin vakiintunut mielikuva.
boheemi ei elä täydellisesti vaan on epäsiisti ja rajottamaton. se on epätäydellistä tän maailman mittojen mukaa,!
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Indifferentti: yhdentekevä, välinpitämätön.
Nonchalantti [non-salantti] (hienostuneesti) välinpitämätön, huoleton.
Tuo oli se sana, jota etsiskelin, nonchalantti. Ulkomaaksi miettien se olisikin muistunut.
Alkuperäinen kirjoittaja erektus:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Totta kai voi. Käsitys "täydellisyydestä" voi tosin olla kovinkin erilainen, kuin vakiintunut mielikuva.
boheemi ei elä täydellisesti vaan on epäsiisti ja rajottamaton. se on epätäydellistä tän maailman mittojen mukaa,!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja erektus:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Totta kai voi. Käsitys "täydellisyydestä" voi tosin olla kovinkin erilainen, kuin vakiintunut mielikuva.
Perfektionisti tekeekin asioita oman täydellisyydenkäsityksensä mukaan. Eikä perfektionisti ole sitä kaikessa tekemisessään, koska tietyt kiinnostuksen kohteet sysäävät pois intressejä muusta elämästä.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Minusta sinä poikkeat turhan kauaksi ytimestä. Boheemin perfektionismi on asia, jota ei sovinnainen ja mielikuvitukseton ihminen ehkä vain ymmärrä. Boheemius ei ole epäsiisteyttä tai rajattomuutta/rajoittamattomuuta, vaan lähinnä epäsovinnaisuutta. Ei edes dekadenssia.
Alkuperäinen kirjoittaja erektus:no näytä mulle boheemi joka on perfektionisti?
john lennon? no ehkä toi on mahollista. hmmm.