Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tästä ole kovinkaan kauaa kuin luin juttua siitä, että kaupoissa perunoita säilytetään aivan liian valoisassa aivan liian pitkä aika ja siksi perunat vihertyvät. Monesti olen huomannut, että ihan irtomyynnissäkin olevista perunoista suuri osa on vihreitä.Kun pakkaajan tietoja hakee netistä, niin nähtävissä on yrityksen toimialana elintarviketeollisuuden tuotteita ja toimialaluokituksena perunan viljely. Näillä lakeuksilla viljelijöillä on suuria halleja/varastoja/miksi niitä nyt kutsutaankaan ja ulkopuolella satoja isoja puisia häkkejä, joissa perunaa varastoidaan. Eli kyseessä on siis pakkaaja, mutta hyvin mahdollisesti myös viljelijä ja säilyttäjä.
Itse ostin pussin eilen kaupasta, kannoin sen ostoskassissa kotiin ja säilytin jääkaapissa. Ei se ehtinyt altistua valolle tuolla matkalla - kaupassakin se on kauemman aikaa valoisassa paikassa : /
Niin ja lisäys... palautin kyllä pussin ja sain uuden tilalle. Onneksi tarjolla oli myös toisen pakkaajan tuotetta samanlaisessa pussissa, ja ne perunat olivat todella hyviä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27809111:Ei tästä ole kovinkaan kauaa kuin luin juttua siitä, että kaupoissa perunoita säilytetään aivan liian valoisassa aivan liian pitkä aika ja siksi perunat vihertyvät. Monesti olen huomannut, että ihan irtomyynnissäkin olevista perunoista suuri osa on vihreitä.
Mä olen muutaman kerran jättänyt perunat kokonaan ostamatta juuri tuosta syystä.Totta tuokin. Ei vaan koskaan aikaisemmin ole osunut käteen yhtä vihertynyttä pottupussiaEnkä mä perunasta tai parista olisi virkannut mitään, mutta tosiaan puolet niistä potuista oli enemmän tai vähemmän vihreitä. En vain uskaltanut kuoria niitä keittoon. Kun kävin pussin kaupassa vaihtamassa, niin myyjäkin hämmästeli, että nämähän on ihan vihreitä.
Kyllä ne perunat pahiten vihertyy maassa, kun multaus ei ole onnistunut ja ovat kasvaessa liian pinnassa.