Mikä on pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikävä asia joka tapauksessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ikävä asia joka tapauksessa

Vieras
Siis teidän mielestä?

Pitääkö olla ihan fyysinen suhde tai yhden illan juttu johon on liittynyt seksi vai onko pettämistä myös salainen viestittely ja e-mailien kirjoittaminen, jossa pettämistä myös fyysisesti on jo ihan suunniteltu ja viesteissä muutenkin sellaista juttua mitä nyt yleensä rakastuneena tai ihastuneena toiselle kirjoitellaan... Sekä muistutetaan toista olemaan varoivainen ettei asia paljastu.

Vaikka ei siis varsinaista seksiä tai tapaamisia olisikaan tapahtunut (vielä)? Yhdelle parhaimmista kavereistani nimittäin kävi näin eikä hänen (pettäjä-)miehensä koe sitä pettämiseksi vaikka mun mielestä tämä kyllä on mitä suurimmassa määrin sitä itseään...

Kyllä se mielestäni on pettämistä, jos kovin rakastuneita ja ihastuneita viestejä puolin ja toisin lähetellään, soitellaan ja ehkä tavataankin. Ei siinä välttämättä seksiä tarvita, jos suhde on muuten kovin läheinen ja tiivis. ja jos e, että pitää toista varoitella, ettei asia paljastu, kertoo siitä ettei tässä ole nyt ihan puhtaat jauhot pussissa.

Asioiden salailu... Rankka flirtti, ETEENKIN jos flirttaa pitkään saman ihmisen kanssa ns. antaa ymmärtää... Kaikki suutelu ja koskettelu ym... Tollanen seksiviestien lähettely todellakin...

mulla oli kauko suhde turkkilaiseen mieheen.kävin vuos sitten turkissa ja rakastuin silmittömästi tähän komeään ,seksikkääseen mieheen.mulla on pienet lapset ja oon naimisissa.ei olla koskaan suudeltu eikä seksattu mut puhuttu kaikkee netin kautta ja web kameran kautta haikailtu toisiamme..mies ku yllätti "rysän päältä" heitti webcamin seinään raivoissaan ja syyttää mua pettämisestä....
mitäs soiitä sanotte?
en halunnu loukata miestäni mutku mutku...tunteet vei mennessään...

Yhteistyössä