Mikä on sun lempi pihviannos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "herkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"herkku"

Vieras
Siinähän kysymys oikeastaan tulikin :D.

Itse pidän yrttimarinoidusta entrecotesta tai marmorihärästä. Punaviinikastike ja vuohenjuusto toimii + juurekset + lohkot.

Mies teki tänään entrecon pekonilla ja häränsilmä kananmunalla, todella herkullista!

[QUOTE="herkku";30655178]Oikeasti? :D No, mutta huomenna kauppaan tai ravintolaan kokeilemaan! :)[/QUOTE]

Oikeesti. Mä aloin kasvissyöjäksi teini-iässä, siihen ikään mennessä en ehtinyt syödä kuin jotain grillipihvejä. Multa on jäänyt myös kebab maistamatta, koska mun kasvissyönnin aloitus osui aikaan juuri ennen kebabinvaasiota. Söin parikymppisenä jonkun vuoden lihaa, mutta mitään kokolihaa en oikein osannut syödä.

Suurin herkku on medium tai medium rare entecote pelkällä suolalla ja pippurilla ja perunalisukkeella. Maistuu toki ne vuohenjuustojen, kastikkeiden ja muiden marinaatienkin kanssa mutta tuo yksinkertaisin on kyllä paras.

[QUOTE="AV-mamma";30655187]Oikeesti. Mä aloin kasvissyöjäksi teini-iässä, siihen ikään mennessä en ehtinyt syödä kuin jotain grillipihvejä. Multa on jäänyt myös kebab maistamatta, koska mun kasvissyönnin aloitus osui aikaan juuri ennen kebabinvaasiota. Söin parikymppisenä jonkun vuoden lihaa, mutta mitään kokolihaa en oikein osannut syödä.[/QUOTE]

kebabissa et kyllä ole menettänyt yhtään mitään.

Pippurinen naudan grillipihvi ja uunijuurekset. Tykkään enemmän kypsästä pihvistä.

Yhteistyössä