Mikä on suuriin veikkausvoitto tai vastaava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mikä on suurin summa rahaa mitä olet voittanut ja mitä teit rahoilla?

Tunnetko isompia voittoja saaneita, mitä he tekivät?

Itse voitin viime vuonna Eurojackpotista 300 euroa kun oli 4 + 1 oikein. Jos olis ollut 5 +1 voitto olis ollut 2 miljoonaa, että vähän harmitti. Ja tietty 5 + 2 olis ollut 60 ,miljoonaa. Tavallaan niin lähellä, että jotenkin harmittaa, että miksi pitää olla noin epätasaiset jaot.

Mikä on suurin summa rahaa mitä olet voittanut ja mitä teit rahoilla?

Tunnetko isompia voittoja saaneita, mitä he tekivät?

Itse voitin viime vuonna Eurojackpotista 300 euroa kun oli 4 + 1 oikein. Jos olis ollut 5 +1 voitto olis ollut 2 miljoonaa, että vähän harmitti. Ja tietty 5 + 2 olis ollut 60 ,miljoonaa. Tavallaan niin lähellä, että jotenkin harmittaa, että miksi pitää olla noin epätasaiset jaot.

No ne jaot menee todennäköisyyksien ja voittajien mukaan. Appiukko sai joskus eurojackpotissa jonkun 4+2 tai 5+1 mutta silloin oli ihan järkyttävä määrä voittajia, joten voitto ei montaa kymmentä tonnia ollut.

Olen ole koskaan voittanut mitään isompaa vaikka esim. lotonnut 80-luvulta asti. 5 oikein oon tainnut saada ja siitäkin tuli jotain 50 (en muista oliko markkaa tai euroa).

Mun yksi työkaveri sanoo, että nää kaikki on huijauksia. Joskus musta tuntuu, että uskoisin häntä. En tunne myöskään ketään joka olis voittanut mitään isompaa lotossa. Ässä-Arvassa yks tuttu voitti aikoinaan 2000 euroa.

No ne jaot menee todennäköisyyksien ja voittajien mukaan. Appiukko sai joskus eurojackpotissa jonkun 4+2 tai 5+1 mutta silloin oli ihan järkyttävä määrä voittajia, joten voitto ei montaa kymmentä tonnia ollut.

Sitä usein miettii, että olsihan se parempi kun jaettais vaikka Eurojackpotin 90 miljoonaa 90 osaan. Eli tulis yhden helvetin rikkaan tilalle 90 aika rikasta. Mutta kun se taitaa olla niin, että nimenomaan nuo jättipotit houkuttelee pelaajia. Eli ne samat mummot, jotka kitisee, että "miljuunaki riittäs" kuitenkin ite aktivoituu vasta näistä jättipoteista.

Mulla on kaksi noin 3000 euron voittoa, molemmat tosin vedonlyännistä. Lottoa en enää nykyisin, ehkä jonkun 20-30 joskus saanut. Ei vaikuttanut siis elämään mitenkään.

Kyllä nuo veikkaukset yms. jutut ovat salaliitto. Sillä kerätään tyhmien rahat. Tähän tulokseen olen tullut. Esim. mun mielestä lotossa todella usein ihan ihmenumeroita. Semmoisia joita ei kyllä sattumalta tule.

Lisäksi en oikein voi tajuta, että vaikka on saman rivin laittanut 20 vuotta, niin koskaan ei tohon oo osunu kuin 3.

Kyllä nuo veikkaukset yms. jutut ovat salaliitto. Sillä kerätään tyhmien rahat. Tähän tulokseen olen tullut. Esim. mun mielestä lotossa todella usein ihan ihmenumeroita. Semmoisia joita ei kyllä sattumalta tule.

Lisäksi en oikein voi tajuta, että vaikka on saman rivin laittanut 20 vuotta, niin koskaan ei tohon oo osunu kuin 3.

Aivan varmasti on huijausta. Varmaan saman firman koneilla tehdään nuo arvonnat kuin USA:n ääntenlaskut.

• Haha
Reactions: Latimeria
Olen ole koskaan voittanut mitään isompaa vaikka esim. lotonnut 80-luvulta asti. 5 oikein oon tainnut saada ja siitäkin tuli jotain 50 (en muista oliko markkaa tai euroa).

Mun yksi työkaveri sanoo, että nää kaikki on huijauksia. Joskus musta tuntuu, että uskoisin häntä. En tunne myöskään ketään joka olis voittanut mitään isompaa lotossa. Ässä-Arvassa yks tuttu voitti aikoinaan 2000 euroa.
Saman kadun varrella 200 m päässä asuva perhe voitti voitti -90 -luvun lopulla, muistaakseni siihenastisen historian toiseksi suurimman Lottovoiton. 16Mmk. Harmittavan lähelle osui :D

Eli EI ole huijausta!

Jotain 1998 raaputin Ässästä 2000 mk. Se olikin sellainen kerta, että sanoin myyjälle että toimi sinä onnettarena, ja sillähän se voitto tuli. Vein hänelle kiitokseksi magnumpullon kuohuviiniä.

ei sillä tullut mitään erikoista hankittua, se vaan hiipui arkisiin kuluihin...

Saman kadun varrella 200 m päässä asuva perhe voitti voitti -90 -luvun lopulla, muistaakseni siihenastisen historian toiseksi suurimman Lottovoiton. 16Mmk. Harmittavan lähelle osui

Eli EI ole huijausta!

Jotain 1998 raaputin Ässästä 2000 mk. Se olikin sellainen kerta, että sanoin myyjälle että toimi sinä onnettarena, ja sillähän se voitto tuli. Vein hänelle kiitokseksi magnumpullon kuohuviiniä.

ei sillä tullut mitään erikoista hankittua, se vaan hiipui arkisiin kuluihin...
Lotot sun muut ovat huijausta. Matemaatikot ovat laskeneet ettei Veikkaus jää koskaan tappiolle, vaan voittaa aina.

Lotot sun muut ovat huijausta. Matemaatikot ovat laskeneet ettei Veikkaus jää koskaan tappiolle, vaan voittaa aina.
Eikä ole. Sehän on itsestään selvä asia, että sen on jäätävä voitolle. Muutenhan se menisi konkurssiin jos palautetaan rahoja pelaajille aina enemmän kuin tilillä on rahaa.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Aivan ja siksi on hölmöä pelata Veikkauksen uhkapelejä. Pörssissä voittaa pitkässä juoksussa aina.

Latte pelaa "ilmaiseksi" nääs ;) Savuttomana laitan säästyneet tupakkarahat siis sinne

Eihän tarvitse laittaa kuin muutama rivi kestolottona niin on ainakin tyrkyllä.

"Et voe voettaa, jos et veekkaa"

Yhteistyössä