Mikä on tekosyysi tuoda tupakkaa autoon missä se on kiellettyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asetin täysin selvät ja asianmukaiset säännöt. Ei tupakkaa autoon. Ei avattuja tai avaamattomia askeja eikä sätkää. Tiesin että tämä yksi tyyppi tupakoi ja hänen vaatteet haisee mutta se on toinen asia.
Tässä tapauksessa huomasin kesken matkan että hänellä oli aski rintataskussa.
Pikku asioista sinäkin hermostut.:whistle:

Tupakalle ja en ole nuuhkinut, istunut vieressä olen.
Veikkaanpa ettei monikaan ketjupolttaja esim. vaihda vaatteitaan joka kerta kun polttaa...eikä vaihda varmaan nekään, jotka polttaa sen 5+ röökiä/pvä....joten tarttuuhan se haju vaatteisiin ja hiuksiin...ja kun sellasen viereen könyää autossa niin aivan varmasti sen hajun haistaa.
aijaa paris hilton esim vaihtaa vaatteitaan tunninkin välein et voihan se olla mahdollista et tupakoitsija ei haluu hajua haistella sen enmpää kun polttaa ja vaihtaa vaatteet? ja käy suihkussa ja laittaa dödöä ja esi mteinit jotka polttaa haluaa peittää hajun ettei vanhemmat haista?

Voittaa? En tiennyt että me kilpaillaan jostain JA mä tiedän kyllä, että voitin jo.
no olihan tässä kilpailu astelelma sä väitit et haistat. ja mä väitin et haista. nyt tehään niin ety sä pyydät 5 frendii sun luokse. annat niille rööki askin yks piilottaa sen sä meet vessaan piiloon ja tuut ja nuuhkit sitten niitten takamuksia ja katotaan löytääkö sun terävä nokkas puuttuvan askin?

• Vau!
Reactions: Elena777
no olihan tässä kilpailu astelelma sä väitit et haistat. ja mä väitin et haista. nyt tehään niin ety sä pyydät 5 frendii sun luokse. annat niille rööki askin yks piilottaa sen sä meet vessaan piiloon ja tuut ja nuuhkit sitten niitten takamuksia ja katotaan löytääkö sun terävä nokkas puuttuvan askin?
Löytyy se aski jos se on avattu ja siinä on savukkeita.
Mutta miten tämä liittyy ap:n viestiin?

• Haha
Reactions: Elena777
Mä mitään röökiä osta tuota varten ja tee sä se testi ja muistakkin haistella niitä takamuksia perusteellisesti!
Mä en kenenkään peräpäitä ala nuuhkimaan.PISTE.:oops:

Löytyy se aski jos se on avattu ja siinä on savukkeita.
Mutta miten tämä liittyy ap:n viestiin?
Emminäkään tajua, kaikki alkoi siitä että mä ihmettelin mistä ap tiesi kaverillaan olevan aski mukana (jos hän ei kerran polttanut) ja yhtä äkkiä mulle väitetään, että olen osallistunut johonkin kilpailuun missä mun pitäis haistella kavereideni takapuolia:unsure: