mikä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
minulla on 27 vuotias mies ja se saa kauheita raivareita esim. kaupassa. kauppajonossa on kamalan noloa kun mies huutaa ja parkuu. laspet yrittävät hyssytellä miestä, mutta joutuvat usein viemään hänet autoon istumaan. olen koittanut jäähypenkkiä ja omaan huoneeseen laittoa. lapset ovat ihan väsyneitä kun miestä ei saa enään edes päikkäreille. en nuku enään mieheni vieressä vaan lasteni koska mies heräilee ainakin 7 kertaa yössä ja kastelee sängyn parikin kertaa yössä. lapset on väsyneitä pyykkäämään. olen aivan neuvoton, ja lapseni myös. mitä minun pitäisi tehdä?

siis onko hän muka 27 wee????????

ei tauti mikä lapsi, onko hänellä joku penikkatauti??????????????
siis kastelee sängyn,parkuu kaupassa ja on nukkunut päikkärit eli käyttäytyy kuin pikku pentu!!!!!!!!!!!!Onks tää tosi juttu vai keksitty?????

Alkuperäinen kirjoittaja uskoisko??:
siis onko hän muka 27 wee????????

ei tauti mikä lapsi, onko hänellä joku penikkatauti??????????????
siis kastelee sängyn,parkuu kaupassa ja on nukkunut päikkärit eli käyttäytyy kuin pikku pentu!!!!!!!!!!!!Onks tää tosi juttu vai keksitty?????

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Myrskynmerkki:
:laugh: :laugh: :laugh:
mun mies on välillä samanlainen..taitaa olla uhmaa??? 30 vee uhma??
pitäskö antaa se pois? kelle pitäs soittaa? sossuun vai? ;) ;)

olen soittanut sossuun, mutta apua ei tunnu saavan. neuvolassa ollaan käyty ja mitään adhd:ta ei toistaiseksi näytä olevan. on kuulemma ohimenevää.

Kaljaako se sieltä kaupasta tahtoisi? Oo tiukkana, älä anna periksi..

Kokeile jättää anopille hoitoon kauppareissujen ajaksi. Tohon yökasteluun ja heräilyyn vois kysyä vaikka neuvolasta apua..

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

olen soittanut sossuun, mutta apua ei tunnu saavan. neuvolassa ollaan käyty ja mitään adhd:ta ei toistaiseksi näytä olevan. on kuulemma ohimenevää.

Syökö jo kiinteitä vai onko pulloruokinnalla? Kannattaa antaa pelkkiä kiinteitä, se auttaa meillä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Kyllä minä sain päivän parhaat naurut nuista, thanks Smeagol!

onko sinulla kokemusta? haluaisin miellläni neuvoja, koska hävettää mennä lähikauppaan kun mies vain kiukuttelee.

Kyllä meilläkin uhmakkuutta aina silloin tällöin esiintyy. Mutta pahimman ärvötys/kiukun puuskan aikana olen ottanut käyttöön sellaisen kiinni pitämisen. Kyllä mies rauhoittuu kun hänet sulkee suojelevaan syleilyyn. Ensin hannaa vastaan ja rimpuilee, mutta olen huomannut että kevyt käsi- ja jalkalukko rauhoittaa isonkin miehen. Ei ole enää meillä kauppareissuilla jääty kiljumaan oluthyllyille, kun muutaman kerran selätin mieheni siinä muiden ihmisten edessä. Kannattaa kokeilla.
Jos tilanne menee mahdottomaksi, kannattaa evätä auton avaimet ja kaukosäädin määräajaksi. Ja pullon avaaja. Tsemppiä ja jaksamista!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Kaljaako se sieltä kaupasta tahtoisi? Oo tiukkana, älä anna periksi..

Kokeile jättää anopille hoitoon kauppareissujen ajaksi. Tohon yökasteluun ja heräilyyn vois kysyä vaikka neuvolasta apua..

juu, tuon kaljaosaston ohi ei voida kulkea, koska siellä se itku alkaa. anoppi asuu toisella puolella suomea, ja mulla ei oo ketään kaveria tällä paikkakunnalla ketä voisi auttaa. olen ajatellut että lapset voisi jäädä miehen kanssa kotiin, mutta ei noita lapsiakaan aina viitsi vaivata tuon miehen takia kun se on noin vaikea.
Ensi yönä mies saa alittaa vaipan! en jaksa ostaa joka viikko uutta petaria.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Syökö jo kiinteitä vai onko pulloruokinnalla? Kannattaa antaa pelkkiä kiinteitä, se auttaa meillä :laugh:

miehelle tulee maha kipeäkis kiinteistä ja sen jälkeen on vatsa löysällä ainakin viikon. ei sellaista rumbaa viitsi alkaa. olen nähnyt parhaaksi pysyä noissa ohratuotteissa.

Yhteistyössä