Mikä pakkomielle miehillä on olla kesällä ilman paitaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
...vaikkeivat rahkeet ihan riittäisikään?

Törmäsin äsken tähän kuvaan ja :x
http://plaza.fi/kaista/musiikki/uutiset/jouni-hynyselta-ilmestyy-kesan-kunniaksi-uusi-kirja-taas

Pakko jakaa tämä teidän kanssanne B)

Ikävä kyllä näitä "ihania" kesämiehiä näkee kaupungillakin nyt ihan livenä.

Avaan sateenvarjon :saint:

Varmaankin sama kuin naisilla on näyttää tissinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Joo, huh. Kodissa voi kekkuloida miten haluaa, mutta että kauppaan tai kaupungin keskustaan mennään ilman paitaa :x :x

Nimim. Eilen Helsingin keskustassa järkyttynyt

Näitkohän sinä sen saman joka naisen unelman...?

Mahdollisesti. Mutta en voi - vaikka haluaisin - uskoa, että keskustassa niitä olisi vain yksi. :D

Joo, huh. Kodissa voi kekkuloida miten haluaa, mutta että kauppaan tai kaupungin keskustaan mennään ilman paitaa :x :x

Mahdollisesti. Mutta en voi - vaikka haluaisin - uskoa, että keskustassa niitä olisi vain yksi. :D

oliko ihan terve mieleltààn muuten?

Ja ne lisääntyvät hälyttävällä vauhdilla kesän edetessä. Varmaan nopeammin kuin kaniinit ; )

Entäs tämä? Menee jo liian pitkälle, vaikka ajattelisin helteen pehmentäneen aivot.
En löytänyt sitä uutista, mutta nuoripari oli suorittanut sukupuoliyhdynnän keskellä Helsingin jotain puistoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
oliko ihan terve mieleltààn muuten?

:laugh: Ai kamala mikä kysymys. Huh. Mies vaikutti normaalilta, psykologinenkin silmäni kuitenkin sokaistui vatsakarvoista.

Huom: Totta ;) Kunhan vain pysyisivät reviireillään eivätkä valuisi yleisille alueille. Kaneihinkaan ei ole keksitty vielä ratkaisua...

Ketkäs ne täällä:

top-10-subtle-ways-to-tell-her-shes-getting-fat_10.jpg
BeerBelly1.jpg

Mutta mitäs tehdä siinä vaiheessa kun oma mies alkaa näyttää tuolta hynyseltä :/ Pienet vinkit asioiden kohentamiseksi eivät ole auttaneet. Kotona hänelläkin on oikeus olla ilman paitaa, mutta ei se vatsaröllykkä silmää hivele :/

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
:heart: Oih, Hynynen.. :heart:

Onko Hynynen sinusta ihan oikeasti "vetävä" tuossa kuvassa...?

Mullon outo miesmaku.. :snotty:

Mä tykkään Hynysestä paljon. En mä anna yhden vähän "rasvaisemman" kuvan pilata mielipidettäni henkilöstä.

Musta tuo on kans hyvä kuva Hynysestä. Panisin kyl, vaik en tykkääkään pitkätukkamiehistä.. Mut hyny nyt on eriasia :D *slurps* Sillon soppelisti massaa mun makuun, ei mikään kukkakeppi..

Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:
:heart: Oih, Hynynen.. :heart:

Onko Hynynen sinusta ihan oikeasti "vetävä" tuossa kuvassa...?

Mullon outo miesmaku.. :snotty:

Mä tykkään Hynysestä paljon. En mä anna yhden vähän "rasvaisemman" kuvan pilata mielipidettäni henkilöstä.

Musta tuo on kans hyvä kuva Hynysestä. Panisin kyl, vaik en tykkääkään pitkätukkamiehistä.. Mut hyny nyt on eriasia :D *slurps* Sillon soppelisti massaa mun makuun, ei mikään kukkakeppi..

;) :p

Yäk! Inhoon Hynystä muutenkin.

Järisyttävintä on jotkut juntit ( sori en keksi muutakaan sanaa ) jotka kesällä stadissa kulkevat tai istuvat terassilla ilman paitaa :o
Niiden täytyy olla turisteja, toivon niin...

Yhteistyössä