Mikä paras isänmalli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galluppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25086608]Olisit sitten panostanut aloitukseen, ettei tarvitsisi länkyttää jälkikäteen. :)[/QUOTE]

Tuossa oli selkeät a, b ja c -vaihtoehdot joista ameebakin tajuaa valita yhden.
Ei se sen vaikeampaa ole, tai pitäisi olla.
Miten te tolvanat pärjäätte ollenkaan elämässä, kun pitää monenlaista kaavakettakin täytellä.

Niin... yleensä gallupeissa on se vaihtoehto en tiedä/en osaa sanoa/joku muu paitsi tietysti näin palstalla. Selvyyden vuoksi ehkä voisi lisätä että "valitse vain näistä älä ajattele muita vaihtoehtoja".

C)

Olen itse saanut miehenmallin tuollaiselta Eero-sedältä (tosin meillä se oli Matti-eno). Isähän hän ei ole ollut muille kuin omille lapsilleen, mutta tärkeä mies minun ja veljeni elämässä jokatapauksessa. Lapset tulen tekemään herra D:n kanssa.

Oikeastaan voisi melkein siis sanoa, että monta erilaista Eero-setää jokaisen lapsen elämään olisi paras vaihtoehto. :D

[QUOTE="vieras";25086689]En täytä kaavaketta virheellisesti vain sen vuoksi, että se olisi laadittu idioottimaisesti. Järjen käyttö sallittua. :)[/QUOTE]

Eli jätät kaavakkeen täyttämättä, jos siellä on mielestäsi virhe?

Etkö voisi meidän mieliksemme kuitenkin vastata tähän "kaavakkeeseen". Kun ap jo täsmensi, että noista kolmesta vaihtoehdosta voi valita mielestään parhaan. :)

Yhteistyössä