Ä
äippä
Vieras
Poika on nukkunut jo pari kuukautta yöt läpi heräämättä syömään, tai ylipäätään ei ole siis heräillyt koko yönä.. siirrettiin poika viereiseen makkariin nukkumaan 2viikkoa sitten koska mä olen niin herkkäuninen, että herään sen unisiin huokauksiinkin eli en saa nukuttua.. Nyt viimeiset 2viikkoa mä olen nukkunut loistavasti, mutta poika on herännyt joka yö kahteen kertaan itkemään omassa sängyssään. On kyllä rauhoittunut heti kun olen "tassutellut" minuutin, pari.. mutta johtuuko tää tosiaan siitä huoneen vaihdosta vai mistähän voi olla kyse.. itkut alkoi heti kun siirtyi..
Ja nyt herää päiväuniltaankin itkien toisin kuin ennen.. lopettaa itkun kyllä välittömästi kun näkee minut tai isänsä.. ennen heräsi iloisesti jokeltamaan..
yksi hammas on suussa, muita ei vielä ole näköpiirissä joten tuskin hampaitakaan itkee..?
Ja nyt herää päiväuniltaankin itkien toisin kuin ennen.. lopettaa itkun kyllä välittömästi kun näkee minut tai isänsä.. ennen heräsi iloisesti jokeltamaan..
yksi hammas on suussa, muita ei vielä ole näköpiirissä joten tuskin hampaitakaan itkee..?