Mikä pojalle nimeksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja santrabuldok
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka niin saa? Tarkoiti varmaan että sai?

Ihmiset kun nykyään uskovat 100% ultraan, muuta vaihtoehtoahan ei ole ;)

T: monia tunteva, joilla ultran sukupuoli ei pitänyt paikkaansa.

Mä oon miettiny ihan samaa, kun ihmiset aika usein kertoo, että no tyttöhän sieltä tulee tai pojan sukukalleudet siellä näky. Itse tiesin, että tyttö todennäköisesti olis tulossa, mutta en pitäny sitä ollenkaan varmana ennen synnytystä. Mies oli kyllä varma, että tyttö se on. Ja olikin.
 

Yhteistyössä