mikä prkl siinä on???!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen puutteessa

Vieras
että taas kerran sain pakit omalta mieheltä??!!
tullaan yhdessä kotiin, on ollut mukavaa, tehdään iltapalaa jne, sit hivuttaudun sen peiton alle ja halaan, kosken sitä ja silittelen sitä ja saan takasin vaan tylyn: "ei tänään. ei jaksa."
taas kerran. mä vissiin olen sit niin susiruma ja epähaluttava kun kerta toisensa jälkeen ilman kunnon syytä mies torjuu mut. tiedän et toista sillä ei ole, mutta joku nyt mättää eikä se suostu kertoon et mikä.
mitä tässäkin sit teet kun suoraan sanottuna panettaa niin vitusti ja kotona saa kerran kuussa jos sitäkään. kerran näinkin päin.

Onks toi kestäny pitkään? Masentunut, stressaantunut, väsynyt..? Syitä on monia, eikä sen syyn tartte aina olla mikään isokaan, kun halut menee. Eikä silloin puolisolla ole merkitystä, vaikka olis kuinka vetävä ja himoittava tahansa, jos hommat ei vaan kiinosta :(

on tätä jatkunu jostain viime vuoden puolelta säännöllisen epäsäännöllisesti. mies väittää et kaikki ok, mut kyllähän sen nyt näkee sokeekin otsalohkollaan et kaikki ei oo ok jos ei omaa vaimoonsa halua...???!!!

Meillä oli sama tilanne! mies torju, loukaunuuin tietenki. Lopulta sain miehen puhumaan, sano suoraan etti halua ku olen pahala kiirillä kokoajan. tästä meni palkokasvit nenään mutta oli siitä hyötyä. nyt puhutaan asioista paljon enemmän, ilman kiirittelyjä ja seksiä on! ihan ku ois vasta alettu seurustelemaan, vaikka takana on yhteisiä vuosi 10 ja 2 lasta.

mies sano ettei ole mikän vikana ja silti käänsi selän. meilä puhuminen autto, ja ehkäsyn muuttaminen vähähormooniseen ;) toivottavasti saatta asiat selviämään!

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Meillä taas minä en halua ja jatkuva vonkaaminen vain vituttaa. En edes halua haluta, seksi on joutavanpäiväistä ja ihan turhaa ajanhukkaa.

no ei se vonkaaminenkaan kivaa oo, siks en sitä teekään.. halut lähtis toiselta lopullisesti.. mut ei se musta joutavanpäivästä ja turhaa oo :P
mun pää hajoaa tähän tilanteeseen!! ;(

Niin no onhan se arki usein kiireistä ja voi tulla miehellekin pakkopullan maku. Ainaskin toi mun on sellainen, että etukäteen ohelmointi auttaa. Siis tyyliin: "Tänä iltana sitten seksiä, kiitos! " :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:
Niin no onhan se arki usein kiireistä ja voi tulla miehellekin pakkopullan maku. Ainaskin toi mun on sellainen, että etukäteen ohelmointi auttaa. Siis tyyliin: "Tänä iltana sitten seksiä, kiitos! " :laugh:

eipä auta tuokaan.. :/
mä oon oikeesti niin pahassa puutteessa et sekoan. joka päivä ajattelen seksiä ja nyt tullu jopa ajatuksia pettämisestä -vaikken sitä toteutakaan.mut ymmärränpä paremmin nyt niitä jotka hairahtuu pettämään kun kotoa ei saa..!!! tää on ihan kamalaa tuskaa, mä tarviin miestä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nainen puutteessa:

mä oon oikeesti niin pahassa puutteessa et sekoan. joka päivä ajattelen seksiä ja nyt tullu jopa ajatuksia pettämisestä -vaikken sitä toteutakaan.mut ymmärränpä paremmin nyt niitä jotka hairahtuu pettämään kun kotoa ei saa..!!! tää on ihan kamalaa tuskaa, mä tarviin miestä!!!!

Painostat ihan liikaa miestä.
Kun ei, niin ei.

Voisiko miehesi olla homo?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen puutteessa:

Painostat ihan liikaa miestä.
Kun ei, niin ei.

Voisiko miehesi olla homo?

no ei oo homo, enkä painosta kuten tossa aiemmin jo kirjotin.

Yhteistyössä