Mikä puhelin hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
OIKEASTI sellainen, jolla tekeekin jotain ja kohtuuhintainen (alle 200e)?! Mulla on nyt Nokia C5 tms. ja voi taivas, ei oo koskaan ollu niin surkeata puhelinta. Kai se olis huoltoon menny jo ensi päivistä asti, mutta ei oo tullu vietyä, ennemmin ostan uuden. Suositelkaa pliis jotain?

Eikös noissa halvoissa puhelimissa ole nykypäivänä ihan samat ominaisuudet ja käyttökin on samanlaista. jos haluaa parempaa laatua pitää ostaa iphone, lumia yms.

Osta Duudsoninkestävä puhelin Samsungilta. Ei rikkoudu vain sen takia, että sattuu tipahtamaan kahden metrin korkeudelta betonilaiturilta ja molskahtaa vielä metriseen veteen puoleksi tunniksi.

Turbojurpo: Olis mulle ihan omiaan! :D

Oon tippunu ajat sitten kehityksen kelkasta.. Toinen toistaan vaikeamman näköisiä kapistuksia nuo puhelimet, kun netissä noita katselee ja lukee.. Apua! :( Pitänee marssia vaan liikkeeseen ja ostaa joku mikä käteen hyvä ja toivoa sitten, että kestäisi edes sen pari vuotta.

Mä ostin lopulta iphonen kun kyllästyin siihen että puhelimet eivät kuuluneet kunnolla (asutaan korvessa keskellä metsää, huono kenttä, halvemmilla puhelimilla rätisi ja pätki koko ajan ja jossain vaiheessa lakkasi kuulumasta kokonaan) tai sekoilivat muuten vaan. Mä luulen että loppupeleissä iphone tulee halvemmaksi kuin ostaa jatkuvasti uusi keskihintainen puhelin (halvimpia ei kannattanut edes ajatella tänne, ei kuulu, kokeiltu on...). Mies hankki iphonen jo kauan ennen mua, ja se toimii ihan loistavasti vieläkin.

Yhteistyössä