A
ap
Vieras
siis 3 veen kanssa ei ole ongelmaa...mutta vauvaa olisi helppo juottaa maitoa tai muuta matkan aikana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:ETupenkille ei voi laittaa istuinta se ei ole vaihto ehto. Anteeksi jos alkutextissä sai väärän kuvan. 3 vuotias on jo kasvot menosuuntaan. '
- keskelle ei mahdu istuinta jos reunalla on istuin
- keskelle ei mahdu istumaankaan jos reunoilla on istuimet, ei mahdu edes sellainen koroke jakkara. ( kerran olisin kaverin lapsen ottanut kyytiin korokkeella taakse, mutta ei mahdu....)
Voisiko joku kertoa sitten istuinta joka veisi vähemmän tilaa takana selkemänosuuntaan niin että etupenkillä voisi istua.
Sitten vielä. Miten teette pitkää matkaa kun lapset näin pieniä ja takana ei olisi edes viihdyttäjää...heittelettekö vana etupenkiltä leluja takana istuvalle vauvalle jos meinaa pitkästyä? Siis ongelmahan ei ole kuin vaan ehkä reilu vuoden....Mutta matkataan mummolaan 700km niin siinä se ongelma tulee myös.
Meillä ei tosin noin pitkää matkaa ole (pisin mitä ajetaan ehkä noin 300km), mutta ajoitetaan se aina potentiaaliseen päiväuniaikaan.Mikäli on lapsilla hermot meinanneet mennä niin ollaan pysähdytty milloin mihinkin vähän jaloittelemaan,jotta jaksaa taas istua.Lisäksi matkassa on aina naposteltavaa kuten maissinaksuja tai muuta,joita tarjoillaan auliisti,jotta rauha säilyy.Tämä tosin vaatii auton imurointia heti perille päästyä,mutta pieni vaiva jos ei tarvitse kuunnella kiukkua koko matkaa.
Kerros nyt vielä mikä istuin teillä on käytössä sillä pienemmällä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis 3 veen kanssa ei ole ongelmaa...mutta vauvaa olisi helppo juottaa maitoa tai muuta matkan aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:ei mahdu kukaan sinne taakse istuimien väliin....pieni koululainen kerran tuli ja sekin oli puristuksissa. Joten meillä taitaa olla leveät istuimet vaan.
Itse voin ajaa pitkiä matkoja.... Mutta ehkä opetetaan pienempi vaan selviämään siellä ja jaksamaan istumaan...ja taukoja vaan sen mukaan kun ei viihdy enään.
Alkuperäinen kirjoittaja ahdasta oli:Meillä istui apukuski polvet suussa. Mun mielestä se oli parempi vaihtoehto kuin laittaa pieni lapsi kasvot menosuuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis 3 veen kanssa ei ole ongelmaa...mutta vauvaa olisi helppo juottaa maitoa tai muuta matkan aikana.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kaikille vinkeistä. nyt sain taas uuden istuimen pohdittavaksi Concord Ultimax. Pitääkin alkaa ottamaan selvää vaikuttaisi aika mielenkiintoiselle istuimelle ja hyvin pieneen tilaakin menee.
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Mä en pysty kuvittelemaan, miten jumalattoman isoja te aikuiset olette, tai sitten miten älyttömän pieni autonne on jos ei kerran kaksi lasta mahdu takapenkeille istuimineen? Mulla on ollut monenlaista autoa elämäni aikana, eikä yksikään mikään tila-auto, ja aina on mahduttu![]()
Laitas ap kuvaa susta ja miehestänne ja vastaavasti autostanne, mä haluan nähdä teidät!