Mikä rv teillä on alkanut pahoinvointi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonna-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jonna-

Jäsen
16.08.2007
242
0
16
Se inhottava inhottava pahoinvointi, niin millä viikoilla se alkoi teillä?
Itse kun en oikein muista, saattoi olla n. rv 6 paikkeilla.
Nyt rv 6 menossa ja niin toivon, että sitä pahoinvointia ei tulis ollenkaan.

Alkaako se yleensä edes myöhemmin, vaikka rv 8-9?

Mä jo mietin että onkohan tuolla masussa kaikki hyvin kun vielä ei edes äklötä :D Aikaisemmissa raskauksissa olen nimittäin joutunut ihan sairaalaan asti sen pahoinvoinnin takia. Ei siinä, ihanaahan tää olis jos mitään pahoinvointia ei edes tulis, mutta tää on outoa! :D

Kakkosesta ei ollut varsinaista yökötysoloa, närästi vaan ihan hillittömästi.
Ykkösestä ja tästä masuvaavista oli ekat huonot olot jo ihan alkumetreillä, olisko ollu vko 4. Oikein kunnon pää pöntössä sessiot oli suunnilleen 8-13viikoilla, sitten alkoi pikku hiljaa helpottamaan.

Ekasta alkoi rv. 6, helpottui vähitellen rv.12 ja loppui kokonaan puoleen väliin mennessä. Kestokrapula on muuten tosi kuvaava nimitys sille olotilalle. :D

Nyt ei tullut ollenkaan. Pari kertaa muistan vähän yökkäilleeni, mut mikään ei oo edes haissut pahalle. Jee.

Pixie 30+4

Ekan kohdalla taisi alkaa siinä viikon kuusi paikkeilla. Nyt taitaa olla tokassa raskaudessa viikko neljä meneillään ja jo ällöttää hajut! Mut varmistutaan nyt ensin, onko sitä vauvaa edes ja millä viikoilla oikeesti mennään.

Esikoisesta satunnaista oksentelua rv 6-10, sen jälkeen olo mitä mainioin.
Tästä kakkosesta järkyttävää oksentelua rv 6-12 ja olin tiputuksessa. Satunnaista oksentelua rv 12 -> nyt rv 28+3 ja edelleen joudun n. kerran viikossa juoksemaan vessaan :x .

Yhteistyössä