Mikä saa ihmisen hörhöilemään usealla eri tavalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hieman huomautan kielestä taas. Se, että selaIlee netistä videoita jostakin aiheesta (olivatpa ne sitten puolesta tai vastaan) ei ole tutkimista.
Minä perehdyn, otan selvää jne.
Joko nyt on parempi?😊

Osassa videoistani käydään läpi ihan varteeotettavia tutkimuksia (ne on liitteenä videon alla alustassa).

Apropoo, hyvä kun muistutit! Huomasin viimeviikolla tutkimuksen, joka on ainoa sillä tavoin tehty tutkimus kolesterolista tällä pallolla. Täytyy linkata se terveysketjuun
E2ZCSAQXwAEKq5j.jpg

• Tykkää
Reactions: m1es
Hei mä vastaan vähän myöhemmin pelaan omppua just nyt pudottanu jo kolme. Mut joo mut ku me suomalaiset ollaan häveliästä kansaa ja ei aina uskalleta kuumottaa toista paitsi tietty anonyyminä. Sä oot oikees ruoka on isosyy ku niit jatketaan kemikaaleilla. Mun pitäis löytää nainen joka osaa hoitaa noi kun ite ei pysty keskittyyn kaikkeen. Ja löytyy rahat kyl ihan terveelliseen syömiseen jos ei käytä muuhunn hei kysy pojalta ja kerro suora vastaus ehkä se sais taottuu järkee mun kalloon joo mä oon tosi ankara itteeni kohtaan ja ruoskin itteeni pienimmästäkin virheest. Mitkä sun paheet on mist haluisit luopua?
Mun pahin ja ikävin pahe on luultavasti se, että jos parisuhteessa mies ei ole selkeästi mies ja äärimmäisen fiksu/viisas niin joudun ottamaan ohjat omiin käsiin. En pidä tuosta roolista parisuhteessa yhtään! Se tekee minut todella onnettomaksi ja kuormittaa minua ihan liikaa!
Minun täytyy voida katsoa miestä ylöspäin!

Mun pahin ja ikävin pahe on luultavasti se, että jos parisuhteessa mies ei ole selkeästi mies ja äärimmäisen fiksu/viisas niin joudun ottamaan ohjat omiin käsiin. En pidä tuosta roolista parisuhteessa yhtään! Se tekee minut todella onnettomaksi ja kuormittaa minua ihan liikaa!
Minun täytyy voida katsoa miestä ylöspäin!
Nojoo ite nään et kummatkin voi ohjaa ja tukea toisiaan ja tehdä yhteistyötä ja yhdessä kohotaan lentoon olis raskasta olla jatkuvasti vastuussa ja jos tekee virheen ni nainen ei enään katso ylöspäin ja pitäis löytää kaikkeen ratkaisu. Mut mitä sulle tarkoittaa et pitää olla mies? Et millaseen rooliin arjessa pitäisi sulautua? Ja eiks roolit voi vaihdella koska ei mieskään osaa kaikkea ja jonkun asian nainen handlaa paremmin ni antaa sen naisenkin loistaa. Vaikea aihe kyl itelle miettii kunnolla

Nojoo ite nään et kummatkin voi ohjaa ja tukea toisiaan ja tehdä yhteistyötä ja yhdessä kohotaan lentoon olis raskasta olla jatkuvasti vastuussa ja jos tekee virheen ni nainen ei enään katso ylöspäin ja pitäis löytää kaikkeen ratkaisu. Mut mitä sulle tarkoittaa et pitää olla mies? Et millaseen rooliin arjessa pitäisi sulautua? Ja eiks roolit voi vaihdella koska ei mieskään osaa kaikkea ja jonkun asian nainen handlaa paremmin ni antaa sen naisenkin loistaa. Vaikea aihe kyl itelle miettii kunnolla
Ei virheistä arvostus laske, jos ne tosiaan ovat virheitä, eikä mikään normi.
Kaikki tekevät virheitä.
Yhdessä asiat tehdäänkin, se on selvä, mutta maailma on mennyt sellaiseksi, että naiset dominoivat liikaa ja ovat samalla todella onnettomia omaan osaansa.

Naisen pitää voida tuntea, että mies loppukädessä pelastaa ja laittaa kaiken kuntoon, naisen avulla toki, mutta nainen tarvitsee sen miehen luoman turvan tunteen. Perheen päänä, tai miksi häntä nyt sitten haluaakaan kutsua.

Olen joskus palstalla keskustellut jossain ketjussa siitä kuinka herrasmiehet ovat katoava laji, nykyään saa jo puhua siitä että miehet ovat katoava laji.🤷‍♀️

Jatkan myöh. Täytyy alkaa vastaanottamaan lahjoja.🫣
Jos tietäisivät, että annan nämä eteen päin, näitä enemmän tarvitseville niin saisinkohan näitä enää.😬

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Kaikki tekevät virheitä.
Yhdessä asiat tehdäänkin, se on selvä, mutta maailma on mennyt sellaiseksi, että naiset dominoivat liikaa ja ovat samalla todella onnettomia omaan osaansa.

Naisen pitää voida tuntea, että mies loppukädessä pelastaa ja laittaa kaiken kuntoon, naisen avulla toki, mutta nainen tarvitsee sen miehen luoman turvan tunteen. Perheen päänä, tai miksi häntä nyt sitten haluaakaan kutsua.

Olen joskus palstalla keskustellut jossain ketjussa siitä kuinka herrasmiehet ovat katoava laji, nykyään saa jo puhua siitä että miehet ovat katoava laji.🤷‍♀️

Jos tietäisivät, että annan nämä eteen päin, näitä enemmän tarvitseville niin saisinkohan näitä enää.😬
Haha sä et sit tunne lappalaisii naisia ne pitää kovaa ääntä ja ei häpeile mielipiteen kertomisessa okei saattaa olla kuin höyryjuna vahvoi naisii ja joskus nuorempana nolotti ku äitikin saattoi kaupassa huutaa mulle toiseen päähän ja mä halusin vajoo maan alle ku sellast huomioo tuli 😂 juu välil varsinaisia tuittupäitä. Mut mun on ehkä vaikee ottaa mitään roolia ja esittää sit sitä muottia loppuelämä. Et hommat vaihtelee ja heikkoi päiviikin elämään mahtuu myös miehelle et olis raskasta olla aina vahva tai esittää niin et tasapaino naisen mielessä ei järky et siit tulee liikaa paineita kun täytyy vastata muottiin ja pysyy siinä koko aika et pitää vetää tiettyä roolia ni ei sitä jaksa ja joskus tulee romahdus sille miehellekkin. Esim jos mies johtaa vaik firmaa ni kotona haluaa rentoutua eikä taas olla kaikesta vastuussa vaan rentoa yhdessä oloa ja päivät ja tilanteet vaihtelee ja niihin reagointi.Jos tarkoitit turvallisuudella sitä et jos joku joukko tulee ahdistelemaan ja mies puolustaa ni sen ymmärrän.
Voi olla et ne antais enempi lahjoi kun menee hyvän tekeväisyyteen. Mikä on sun yleisin lahja minkä saat?

Kaikki tekevät virheitä.

Entä jos pariudut jonkun ihan HC-muslimin kanssa? Niillä on usein tuollaisia ajatuksia.

Haha sä et sit tunne lappalaisii naisia ne pitää kovaa ääntä ja ei häpeile mielipiteen kertomisessa okei saattaa olla kuin höyryjuna vahvoi naisii ja joskus nuorempana nolotti ku äitikin saattoi kaupassa huutaa mulle toiseen päähän ja mä halusin vajoo maan alle ku sellast huomioo tuli juu välil varsinaisia tuittupäitä. Mut mun on ehkä vaikee ottaa mitään roolia ja esittää sit sitä muottia loppuelämä. Et hommat vaihtelee ja heikkoi päiviikin elämään mahtuu myös miehelle et olis raskasta olla aina vahva tai esittää niin et tasapaino naisen mielessä ei järky et siit tulee liikaa paineita kun täytyy vastata muottiin ja pysyy siinä koko aika et pitää vetää tiettyä roolia ni ei sitä jaksa ja joskus tulee romahdus sille miehellekkin. Esim jos mies johtaa vaik firmaa ni kotona haluaa rentoutua eikä taas olla kaikesta vastuussa vaan rentoa yhdessä oloa ja päivät ja tilanteet vaihtelee ja niihin reagointi.Jos tarkoitit turvallisuudella sitä et jos joku joukko tulee ahdistelemaan ja mies puolustaa ni sen ymmärrän.
Voi olla et ne antais enempi lahjoi kun menee hyvän tekeväisyyteen. Mikä on sun yleisin lahja minkä saat?
Tunnen moniakin. Lasten mummikin on Lapista.
Tosiaan, höyryjunia osa - aika stressaantuneita höyryjunia osa.😬

Jos mies kokee olonsa hyväksi maskuliinisena perheen päänä niin nainen voi huoletta hoitaa omaa rooliaan ja olla feminiininen….🤷‍♀️
Jos mies ei ole maskuliininen niin nainen muuttuu maskuliiniseksi.

Miehet eivät pidä maskuliinisista naisista eivätkä naiset pidä feminiinisistä miehistä.
Jos suhteessa asetelma on kuitenkin tämä, niin
molemmat jossain kohtaa etsivät/haikailevat sopivampaa seuraa…🤷‍♀️

Oletteko huomanneet?

Älkää nyt kivittäkö, en ole varma osaanko minä selittää tätä kerralla oikein. Antakaa aikaa, täytyy kelailla.🫣

Tosiaan, höyryjunia osa - aika stressaantuneita höyryjunia osa.

Jos mies kokee olonsa hyväksi maskuliinisena perheen päänä niin nainen voi huoletta hoitaa omaa rooliaan ja olla feminiininen….

Miehet eivät pidä maskuliinisista naisista eivätkä naiset pidä feminiinisistä miehistä.
molemmat jossain kohtaa etsivät/haikailevat sopivampaa seuraa…

Oletteko huomanneet?

Älkää nyt kivittäkö, en ole varma osaanko minä selittää tätä kerralla oikein. Antakaa aikaa, täytyy kelailla.🫣
Äh kummasikin on kumpaakin puolta ja niiden balanssi on tärkeetä et voi ilmaista kumpaakin huoletta ja sillon vaan voi olla kokonainen parisuhteessa on herkkää ja kovaa. Mut se äijäily in jees kavereiden kaa ja heittää sitä läppää no proplem. Mut naiselle haluun näyttää herkänkin puolen ja juuh kyl me miestenkin kaa jutellaan välil herkist asioist mut ei se oo sama. Yleensä johtaja tyypit saa kiksiä välil siit et toinen dominoi kun yleensä tilanne on niin et hän johtaa ni ääripäät kiinnostaa. Tiesitkö et monji johtaja mies käy ammatti dominan luona kun niitä kiihottaa se alistumisen roolileikki. Esim ku kävin kattoo napoleonin ni mulle oli uutta tietoo et napoleonia kiihotti se kun nainen kävi vieraissa ja niil oli onnellinen suhde siit huolimatta mut suhde loppui kun josephine ei saannut lasta. Mut se vaikutti mua et sen ajan "suurin mies" sai olla heikko naisensa edessä ja kertoo kaiken. Mä en ainakaan jaksais naista joka käyttäis mun heikkoutta syynä et voi alkaa pompottaa kun ei oo just sillon turvallista et jos kerran antaa periksi ni naisen olis pakko alkaa jyräämään ku mies oli heikko

Tosiaan, höyryjunia osa - aika stressaantuneita höyryjunia osa.😬

Jos mies kokee olonsa hyväksi maskuliinisena perheen päänä niin nainen voi huoletta hoitaa omaa rooliaan ja olla feminiininen….🤷‍♀️

molemmat jossain kohtaa etsivät/haikailevat sopivampaa seuraa…🤷‍♀️

Oletteko huomanneet?

Hyvin selitit ja oon jopa samaa mieltä

Mummi tosin ei oo lappilainen

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Äh kummasikin on kumpaakin puolta ja niiden balanssi on tärkeetä et voi ilmaista kumpaakin huoletta ja sillon vaan voi olla kokonainen parisuhteessa on herkkää ja kovaa. Mut se äijäily in jees kavereiden kaa ja heittää sitä läppää no proplem. Mut naiselle haluun näyttää herkänkin puolen ja juuh kyl me miestenkin kaa jutellaan välil herkist asioist mut ei se oo sama. Yleensä johtaja tyypit saa kiksiä välil siit et toinen dominoi kun yleensä tilanne on niin et hän johtaa ni ääripäät kiinnostaa. Tiesitkö et monji johtaja mies käy ammatti dominan luona kun niitä kiihottaa se alistumisen roolileikki. Esim ku kävin kattoo napoleonin ni mulle oli uutta tietoo et napoleonia kiihotti se kun nainen kävi vieraissa ja niil oli onnellinen suhde siit huolimatta mut suhde loppui kun josephine ei saannut lasta. Mut se vaikutti mua et sen ajan "suurin mies" sai olla heikko naisensa edessä ja kertoo kaiken. Mä en ainakaan jaksais naista joka käyttäis mun heikkoutta syynä et voi alkaa pompottaa kun ei oo just sillon turvallista et jos kerran antaa periksi ni naisen olis pakko alkaa jyräämään ku mies oli heikko
Itsekin mietin pitkään, että johtuuko haaveeni tulla dominoiduksi juurikin tuosta. Olen aina ollut jonkinlainen johtohahmo/yrityksen omistaja ja paine on ollut välillä kova. Vasta Karviksen kohdalla helpotti, hän otti ohjat. Minun ei tarvinut olla vastuussa kaikesta, mitä olin pyörittänyt jo vuosia vuosia! Hänen kanssaan tunsin itseni enemmän naiseksi kuin pitkään aikaan.❤

Ei herkän puolen näyttäminen miehestä kai feminiinistä tee? Kyllä johtajatkin joskus itkevät.

En usko, että nainen ”alkaa” jyrätä vaan olisko niin, että jos nainen ei luota siihen, että mies kykenee hoitamaan asioita niin hänen on hoidettava ne. Vastuu tuo lisää valtaa (tahtoi tai ei) - vääjäämättä(?).

Hyvin selitit ja oon jopa samaa mieltä

Mummi tosin ei oo lappilainen
Kiva huomata, että täällä on joku samanmielinenkin!❤🤗

No mistä se meijjän mummi sitten oli. No hyvin läheltä Lappia ainaski, onko Koillismaa vai mikä..🫣😁

Viimeksi muokattu:
Itsekin mietin pitkään, että johtuuko haaveeni tulla dominoiduksi juurikin tuosta. Olen aina ollut jonkinlainen johtohahmo/yrityksen omistaja ja paine on ollut välillä kova. Vasta Karviksen kohdalla helpotti, hän otti ohjat. Minun ei tarvinut olla vastuussa kaikesta, mitä olin pyörittänyt jo vuosia vuosia! Hänen kanssaan tunsin itseni enemmän naiseksi kuin pitkään aikaan.

Ei herkän puolen näyttäminen miehestä kai feminiinistä tee? Kyllä johtajatkin joskus itkevät.

En usko, että nainen ”alkaa” jyrätä vaan olisko niin, että jos nainen ei luota siihen, että mies kykenee hoitamaan asioita niin hänen on hoidettava ne. Vastuu tuo lisää valtaa (tahtoi tai ei) - vääjäämättä(?).
Me ehkä pidetään herkkyyttä erilaisena se on kun tuntee syvästi ja saattaa liikuttua kauneudesta,musiikista tai taiteista ja on välil sellaset pehmeemmät jutut eikä vaan se et itkee mä esim harvemmin itken. Mut joskus tulee liikutuksen kyyneliä mut miehelläkin on herkempi femiinen puoli joka kaipaa huomiota ku silloin puhuu sisimmästään ja on ns herkimmillään kun avaa omaa sisäistä maailmaansa. Maskuliinisuus ja femiinisyys kun on balanssissa ni kaikki on hyvin ei joka asiasta pillitä eikä joka asiaa vedä kovana ja mä oon huomannu kun kertoo sydämmen saloi ni se voimaannuttaa spirittiä et uskaltaa myös tuoda herkkyyttään esille vaik se jännittää ja voi ahdistaakkin. Niin halutaan tasapainoo jos johtaa ni kaipaa toisenlaista vasta painoksi monesti. Ja millasist asioist puhut et sul menee luotto jos mies ei pysty sitä asiaa hoitamaan?

Me ehkä pidetään herkkyyttä erilaisena se on kun tuntee syvästi ja saattaa liikuttua kauneudesta,musiikista tai taiteista ja on välil sellaset pehmeemmät jutut eikä vaan se et itkee mä esim harvemmin itken. Mut joskus tulee liikutuksen kyyneliä mut miehelläkin on herkempi femiinen puoli joka kaipaa huomiota ku silloin puhuu sisimmästään ja on ns herkimmillään kun avaa omaa sisäistä maailmaansa. Maskuliinisuus ja femiinisyys kun on balanssissa ni kaikki on hyvin ei joka asiasta pillitä eikä joka asiaa vedä kovana ja mä oon huomannu kun kertoo sydämmen saloi ni se voimaannuttaa spirittiä et uskaltaa myös tuoda herkkyyttään esille vaik se jännittää ja voi ahdistaakkin. Niin halutaan tasapainoo jos johtaa ni kaipaa toisenlaista vasta painoksi monesti. Ja millasist asioist puhut et sul menee luotto jos mies ei pysty sitä asiaa hoitamaan?
En tainnut sanoa, että minulta menee luotto, puhuin tuossa kohtaa yleisesti…😬

No se voi mennä hyvin monesta asiasta. Talous/yleisesti asioiden hoitaminen.

Ajelen nyt, mutta palaan taas astialle.👍

En tainnut sanoa, että minulta menee luotto, puhuin tuossa kohtaa yleisesti…😬

No se voi mennä hyvin monesta asiasta. Talous/yleisesti asioiden hoitaminen.

Ajelen nyt, mutta palaan taas astialle.👍
No mä nään et niit asioita hoidetaan yhdessä erialueita et saadaan yhdessä kokonaisuus hoidettua. Esim jos nainen tykkää laittaa joulua ni emmä sen valmisteluihn puutu ku itte ei niin jaksa tai välitä mä voin taas hoitaa jotain muuta vaik mul on kyl vähän sitä vikaa et viime tingas hoitelen asioit ja oon suurpiirteinen enkä oikeen stressaa mistään ja se voidaan kyl tulkita saamattomuudeksi. Enkä mä jaksa koko aikaa sykkiä tää kyl saa miettiin parisuhteiden dynamiikkaa et ei oo se mul hallus ku oon menny vaan flown mukaan suhteisiin vaikee nähdä mitään roolei parisuhtees tai käyttäytyä sen mukaan

Tää palsta on best😊 ja mun mielest kaikest saa jutella mulla on vaan kerran mennyt hermot tän kymmenen vuoden aikana se oli kun epek uhkaili mua tappamisella ja oli tosi tyly kahvikirahville sillon annoin palaa täyslaidallusen raivoissani sille. Mut joo siis saahan sitä ilmastoo ehkä muokattuu mä en muista miten kiina sen teki mut sillon pegingin olymppialaisis ei satanu ku ne teki jotain vai oliks se vaan horinaa en muista. Mut joutuuhan se eliittikin ulkoilla ni miks ne itteensä myrkyttäis jos se on salaliitto?
Muistan sen vieläki 💡

No mä nään et niit asioita hoidetaan yhdessä erialueita et saadaan yhdessä kokonaisuus hoidettua. Esim jos nainen tykkää laittaa joulua ni emmä sen valmisteluihn puutu ku itte ei niin jaksa tai välitä mä voin taas hoitaa jotain muuta vaik mul on kyl vähän sitä vikaa et viime tingas hoitelen asioit ja oon suurpiirteinen enkä oikeen stressaa mistään ja se voidaan kyl tulkita saamattomuudeksi. Enkä mä jaksa koko aikaa sykkiä tää kyl saa miettiin parisuhteiden dynamiikkaa et ei oo se mul hallus ku oon menny vaan flown mukaan suhteisiin vaikee nähdä mitään roolei parisuhtees tai käyttäytyä sen mukaan
Miehet ja naisen ovat aivan erilaisia ja
tarvitsevat eri asioita.
Mies tarvitsee enemmän kunnioitusta ja itsetunnon buustausta. Nainen tarvitsee tuntea turvaa ja vahvan tunteen siitä, että hänestä pidetään huolta niin fyysisesti kuin mentaalisestikin.
Näin nainen kykenee olla feminiininen ja mies maskuliininen, aivan kuten kuuluukin.

Ilman normaalia olotilaa emme kai pysty olla kovin tyytyväisiä.

Miehet ja naisen ovat aivan erilaisia ja
tarvitsevat eri asioita.
Mies tarvitsee enemmän kunnioitusta ja itsetunnon buustausta. Nainen tarvitsee tuntea turvaa ja vahvan tunteen siitä, että hänestä pidetään huolta niin fyysisesti kuin mentaalisestikin.
Näin nainen kykenee olla feminiininen ja mies maskuliininen, aivan kuten kuuluukin.

Ilman normaalia olotilaa emme kai pysty olla kovin tyytyväisiä.
nooh onneks on muitakin tapoi elää ku jo antiikin kreikkailaiset sanoi et miehel on femiininen ja maskulaaninen puoli. Hitto frendi tarjos kokaiiniä ravintolas ja vetäsin nokat

• Vau!
nooh onneks on muitakin tapoi elää ku jo antiikin kreikkailaiset sanoi et miehel on femiininen ja maskulaaninen puoli. Hitto frendi tarjos kokaiiniä ravintolas ja vetäsin nokat
Toki voi elää kuten haluaa, mutta onko ihminen tyytyväinen niin? Tyytyväisyyskin on toki ”valinnaista”, mutta jos lähtökohtana on tyytyväisyyden tavoittelu romanttisessa heterosuhteessa?

Miltä se tuntuu kun vetää kokaiinaa nenään?😬

Huusitko tarjoilijalle: ”Uno kilo kokaina por favor?😁

Toki voi elää kuten haluaa, mutta onko ihminen tyytyväinen niin? Tyytyväisyyskin on toki ”valinnaista”, mutta jos lähtökohtana on tyytyväisyyden tavoittelu romanttisessa heterosuhteessa?

Miltä se tuntuu kun vetää kokaiinaa nenään?😬

Huusitko tarjoilijalle: ”Uno kilo kokaina por favor?😁
Haha mua panettaa ihan vitusti ja mä en vois ottaa täysin femiinistä puolisoo ku nainen järkkää hyviä bileitä miks lispe mä kaipaan niin paljon et sais naista halata. Ja mä en aina haluu olla matcho vaan suukitella ja hellii naista minä niin kovin pidän naisen silittämisestä😊 vittu et on mielenkiintonen olo. Ja mua ei sytytä naiset jotka on joo joo naisia mä haluun et me rakastetaan tulisesti. Lispe annan sulle piiskaa

• Vau!
Haha mua panettaa ihan vitusti ja mä en vois ottaa täysin femiinistä puolisoo ku nainen järkkää hyviä bileitä miks lispe mä kaipaan niin paljon et sais naista halata. Ja mä en aina haluu olla matcho vaan suukitella ja hellii naista minä niin kovin pidän naisen silittämisestä vittu et on mielenkiintonen olo. Ja mua ei sytytä naiset jotka on joo joo naisia mä haluun et me rakastetaan tulisesti. Lispe annan sulle piiskaa
Hyvää yötä!😁

Pitää mennä nukkuu, aamulla töitä.

Yhteistyössä