MIKÄ SAA JOTKUT KÄNNITEKSTAILEMAAN EXÄLLEEN JA NOLAAMAAN ITSENSÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kummissaan

Vieras
Tai jollekin entiselle säädölle. Mua huvittaa suuresti, kun miehen entinen pistää miehelle vähintään joka viikonloppu jonkinlaista viestiä, välillä ruikuttaa, välillä hehkuttaa oman elämänsä mahtavuutta, välillä muuten vain, välillä haluaa nähdä, välillä kerjää rahaa tai kyytiä, välillä kiittää kaikesta menneestä. Nainen elää itse vakituisessa parisuhteessa lapsineen. Tietää, että mekin olemme olleet jo kauan yhdessä.

Mulle ei ole vielä selvinnyt naisen viestittelyn tarkoitus, että mikä tarve hällä on niitä viestejä lähetellä? Enkä kyllä aio kysyäkään, eipä tuo sinänsä mitään haittaa muuten, mutta kyllä vähän naurattaa ja ihmetyttää, että niin usein jotain laittaa. Osaatteko te veikata syytä?
Nimittäin toki humalassa tekee hölmöjäkin asioita ja käyttää puhelintaankin vähän vallattomasti, mutta että joka kerta. :o
Ei voi ymmärtää. Eikä enää edes jaksa nauraakaan, jotenkin inhottaa että hän yrittää väkisin pukata itsensä elämäämme vaikka noin viestien avulla. Kunhan vaan muistamme, että hän on olemassa.

Eikä tämä nainen kyllä häiritse meitä kumpaakaan mitenkään, mutta tuo jatkuva viestittely. Monesti käskee lähettämään mullekin terveisiä yms. Siis häh... :D

Ehkä hän haluaisi olla olemassa teille molemmille. Ei aina tarvise kyse olla siitä että hän haluaisi miehesi itselleen. Itselläni oli pitkä ystävyys suhde eksääni kunnes hän löysi elämän kumppanin ja meni naimisiin. Yhtäkkiä exä ei enää vastannut yhteyden pitoihini ja lopulta hän laittoin viestin että" joku raja se pitää olla entisten kanssa jos meinaa edetä nykyisten kanssa tosissaan". Olin yllättynyt sillä olimme jo molemmat elänneet elämäämme uusien kumppaneiden kera ja jakaneet kuulumisiamme kuin ketkä tahansa ystävät jo useamman vuoden. Harmi että ystävyydet pitää hävittää silloin jos on joskus pienenä seurustellut toisen kanssa ja ollut pitempään ystävä kuin pari. Jos olisin tullut lesboksi voisinko olla edelleen exän ystävä ilman mustasukkaisuus ajatuksia.?

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Ehkä hän haluaisi olla olemassa teille molemmille. Ei aina tarvise kyse olla siitä että hän haluaisi miehesi itselleen. Itselläni oli pitkä ystävyys suhde eksääni kunnes hän löysi elämän kumppanin ja meni naimisiin. Yhtäkkiä exä ei enää vastannut yhteyden pitoihini ja lopulta hän laittoin viestin että" joku raja se pitää olla entisten kanssa jos meinaa edetä nykyisten kanssa tosissaan". Olin yllättynyt sillä olimme jo molemmat elänneet elämäämme uusien kumppaneiden kera ja jakaneet kuulumisiamme kuin ketkä tahansa ystävät jo useamman vuoden. Harmi että ystävyydet pitää hävittää silloin jos on joskus pienenä seurustellut toisen kanssa ja ollut pitempään ystävä kuin pari. Jos olisin tullut lesboksi voisinko olla edelleen exän ystävä ilman mustasukkaisuus ajatuksia.?

No jos haluaisi; niin ottas varmaan yhteyttä myös ap; ja jos aina ottaa kännissä johonki tiettyyn, niin tietäähän sen..

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:

mulle kävi vähän samanlailla...oli mun exän uus tyttis niin mustasukkanen,ettei exäni saanut pitää yhteyttä muhun. oikeestaan en pitänyt miestä enää exänä vaan kaverina,koska seurustelusuhteen päätyttyä oltiin paljon tekemisissä ihan vain kavereina.harmittaa joo kun enää ei voida pitää yhteyttä.ja on muitakin,joiden kanssa haluisin kahvitella yms,mutta toisaalta tuntuis vähän oudolta mennä kahville entisen kanssa nyt kun oon naimisissa ja on pari lastakin...

Yhteistyössä