Mikä saa miehen pettämään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos kuitenkin sanoo, että parisuhteessa on kaikki hyvin ja on onnellinen puolisonsa kanssa?

Eikä ole kyse mistään kerrasta tai kahdesta, vaan yli vuoden jatkuneesta seksisuhteesta yhden ja saman naisen kanssa. Mies on pettänyt vaimoaan koko vaimon raskauden ajan (ja jo ennen raskautta) ja heti viikko yhteisen lapsen syntymän jälkeen.

Onko mies jotenkin tunnevammainen, täysin halujensa vietävänä vai onko hänellä tunteita tätä toistakin naista kohtaan? Onko tälläinen toiminta yleistäkin?

Jos saman naisen kanssa, niin ehkä sillä on tunteita. Ja ehkä siihen liittyy myös miehen huono itsetunto, jolle hänellä on tarvetta hakea pönkitystä.

mä en kyl kattelis.

Se vaan yksinkertaisesti haluaa panna sitä toista vaikka rakastaakin vaimoaan. Miehet kykenevät naisia paremmin erottamaan seksin ja rakkauden. Kumpikaan ei tarvitse toistaan, kertoi useampikin mies kerran firman illanvietossa.,

Käyttänyt sitä toista vaan hyväkseen jos vaimolla ei raskauden aikana ole olleet halut ennallaan. Näin jatkuu vielä kun lapsi on pieni ja imetys/valvominen yms vaikuttaa. Sitten palaa vaimon luo kiltisti. Lämpenetkö ap tuollaisesta ukosta, jätä omaan arvoon --> yksin kätensä kanssa.

No en mä vaan tiedä, mutta mä tiedän tommosia miehiä USEITA :D Ja mistä sitä ikinä tietää, että vaikka omakin mies ois ollut yks niistä. Eihän sitä koskaan voi varmaksi sanoa elli 24/7 puolisonsa seurassa ole...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä saa vaimon pettämään?

Vaimot pettävät rakkaudesta, tai oikeastaan sen puutteesta, ja on siten hyväksyttävää :)

Just, mä ainakin petin pelkästä pettämisen ilosta ja siitä, että halusin huomiota hyvännäköisiltä miehiltä. Halusin seikkailua ja jännitystä elämääni.
T. Vaimo, joka tajusi jättää miehensä ja alkaa viettää villiä sinkkuelämää

Yhteistyössä