mikä sairaus tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henna

Vieras
kun en pysty syömään oikein mitään. pelkää ruuan ajatteleminenkin tekee pahaa. raskaana en ole. ennen join maitoa useasti päivässä nykyään en ollenkaan.. en syö yhtään lämmintä ateriaa. ja se on huono juttu. yleensä syön vain vähän jukurttia, juon paljon vettä ja yhden tripmehun sekä syön yhden leivän ja sekä syön paljon karkkia..lähinnä suklaata. minua paleltaa ja väsyttää jatkuvasti. mikä on vikana? :o :(

Alkuperäinen kirjoittaja henna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Sua paleltaa ja väsyttää ton ruokavalion takia.

Miksi et syö?

mikään ei maita.enkä jaksa tehdä mitään ruokaa.

Sä et jaksa, kun et syö... Oletko masentunut jotenkin, vai missä vika, miksi ruoka ei maistu?

Mikä ruuassa ällöttää, osaatko eritellä?

oletko masentunut.silloin ei huvita mikään ja ruoka ei maita.jokaisen ihmisen on syötävä lämpimät ateriat ei se autokaan ilman öljyjä kovin pitkälle pötki.

Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
oletko masentunut.silloin ei huvita mikään ja ruoka ei maita.jokaisen ihmisen on syötävä lämpimät ateriat ei se autokaan ilman öljyjä kovin pitkälle pötki.

Ei ole tärkeää onko lämmintä ruokaa, vitamiinit ja ravinto aineet ratkaisee.

Alkuperäinen kirjoittaja henna:
Sua paleltaa ja väsyttää ton ruokavalion takia.

Miksi et syö?

mikään ei maita.enkä jaksa tehdä mitään ruokaa.

Sä et jaksa, kun et syö... Oletko masentunut jotenkin, vai missä vika, miksi ruoka ei maistu?

Mikä ruuassa ällöttää, osaatko eritellä?

en tiedä oonko masentunu, mutta alakuloinen eikä mikään muukaan huvita..haluan vain nukkua. kaikki ruoka on pahaa ja en osaa edes kokata.

no mullakin on päiviä jolloin en syö ollenkaan lämmintä ruokaa, vain hedelmiä, leipää jukurttia ja suklaatakin. :ashamed: ei vaan maistu.
aamupalaa en saa alas ollenkaan, syön yleensä vasta päivällä jotain pientä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
no mullakin on päiviä jolloin en syö ollenkaan lämmintä ruokaa, vain hedelmiä, leipää jukurttia ja suklaatakin. :ashamed: ei vaan maistu.
aamupalaa en saa alas ollenkaan, syön yleensä vasta päivällä jotain pientä. =)

mulla on jatkunut tätä jo syksystä lähtien.

mulla ollut jo kanssa todella kauan, yhtenäkin vkona huomasin sunnuntaina kun vierailtiin mummolassa ja saatiin siel ruoka, et se oli mun sen viikon eka lämmin ruoka. ei maistu niin ei maistu. nytkin kauhee nälkä, mutta sit jos yritän jotain syödä niin rupee etoo :ashamed:

Yhteistyössä