Mikä se tämmönen viesti on??? (facebook ja aktiivisuuden "todistaminen")

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a

Vieras
Onko muille tullu tämmönen ja onko tää muka joku virallinen juttu?

Valitan, että täytyi lähettää tämä viesti. Koska Facebook on vastikään tullut erittäin suosituksi, on tullut monia valituksia, että Facebook on tullut hitaaksi. Raportti näyttää, että syynä on se,
että Facebookissa on monia ei-aktiivisia jäseniä ja toiseksi, paljon uusia Facebook-jäseniä.

Haluamme lähettää tämän viestin nähdäksemme, onko jäsenemme aktiivisia vai ei. Jos sinä olet aktiviinen, voitko lähettää tämän viestin vähintään 15 käyttäjälle. Käytä "Kopioi - Leikkaa ja Liimaa" näyttääksesi, että olet edelleen aktiivinen. Ne, jotka eivät lähetä tätä viestiä 2 viikon sisään, tulevat poistetuksi saadaksemme lisää tilaa.

Lähetä tämä viesti ystävillesi näyttääksesi minulle, että olet edelleen aktiivinen, etkä halua tulla poistetuksi.

Facebookin perustaja,
Mark Zuckerberg

Hotmailissakin kiers joskus jokunen vuos sitten tuon tapainen, et perustajat oli muka laittanu tuollaisen, et pitää lähettää tietylle määrälle, todistaakseen, et käyttää ahkerasti, etteivät poista tiliäsi... enpä laittanu kenellekkään ja hienosti toimii edelleen...

se on shaibaa, ite sain ton viestin ehkä 8kk sitte ja poistin saman tien...
'
ja mietippä, et eikö se muka hidasta feisbuukkia jos kaikki toopet lähettää sadoille ja tuhansille ja miljoonille ihmisille , noita paska viestejä...

No yleensä minäki viskaan tuommoset heti roskiin mutta tällä kertaa sen lähetti mulle semmonen ihminen jonka luulin olevan "näppärämpi" koneenkäyttäjä kuin minä. Siksi epäilin, että jos se onkin oikea :/

Yhteistyössä