R
riinuska-
Vieras
Ottaapa aivoon! Ei ole koskaan vastaava käynyt ja nyt jo toinen kerta -40e !
Viikkoja sitten kävin ostoksilla ja katsoin vielä tilin saldoa, rahaa piti olla, vaan eipä näytä sitä oikeaa saldoa!
Ei ole koskaan vastaava käynyt muiden pankkien kanssa.
Lähettelevät vielä sakkomaksoja ylimenevästä jne.
Taidankin pysyä toisessa pankissa.
Viikkoja sitten kävin ostoksilla ja katsoin vielä tilin saldoa, rahaa piti olla, vaan eipä näytä sitä oikeaa saldoa!
Ei ole koskaan vastaava käynyt muiden pankkien kanssa.
Lähettelevät vielä sakkomaksoja ylimenevästä jne.
Taidankin pysyä toisessa pankissa.