Mikä siinä on niin kamalaa, jos pienten lasten äiti eroaa miehestä ja etenkin jos se äiti on raskaana kun ero tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tällä palstalla saa vähän väliä lukea, että onko pitänyt toinenkin lapsi tehdä tuollaiseen suhteeseen kun erotaan jne. Eihän se aina ole kiveen kirjoitettu se ero, eron syitä voi olla monia ja samoin syitä siihen että on tullut raskaaksi. Eihän niitä lapsia tehdä, vaan niitä saadaan ja ei siihen raskautumiseen tarvita kuin yksi kerta, jos oikein hyvin sattuu.

Meillä on tällainen tilanne, että lapsi syntyy loppuvuodesta ja eroa tässä tehdään. Kun tuo lapsi sai alkunsa, niin mistään erosta ei ollut tietoakaan, vaan kaikki on mennyt aika vauhdilla viimeisen kuukauden aikana ja mies vaan päätti että hän haluaa erota ja siitä päätöksestä lähtien onkin sitten elänyt ihan omaa elämäänsä, vaikka saman katon alla asutaankin vielä jonkin aikaa.

onhan näitä "yllätys" eroja, mutta moni tuntuu tekevän sen lapsen kun kuvitellaan että se lapsi tekee suhteelle hyvää ja yhdistää. mutta jokainen tavallaan, kun vain muistetaan se lapsen paras niissäkin tilanteissa.

Eipä kai siinä mitään kamalaa olekaan, jokaisen oma asia. Lähinnä siinä mietityttää se kuinka tosissaan on suhteessa alunperinkään oltu kun on kuitenkin se lapsi tulossa? Sinun tilanteessa kyllä hieman mietityttää se mies... Jos on siis ihan lasta halunnut ja nyt yht äkkiä kuukaudessa päättänyt että haluaa erota... Onhan se kummallista! Ei kamalaa, mutta kummallista. Pääasiahan lienee että asianosaiset ovat itse sinut päätöstensä kanssa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kylläpä vaan minäkin erosin raskausaikana kun toista odotn. shit happens ja silleen. ei me siinä vaiheessa eroa ajateltu kun lapsi alulle saatiin.

Niin siis meilläkin toinen tulossa, esikoinen on vajaa 2v nyt. Kyllä se mies tiesi mitä voi käydä jos suojaamatonta seksiä harrastaa ja tosiaan siitä erosta ei ollut mitään tietoa vielä silloin kun tää toinen on alkunsa saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Siis sinusta kaikki oli suhteessa kuukausi sitten hyvin ja erosta ei ollut tietoakaan. Miehesi tuskin ihan näin ajatteli. Tuo on surullinen tilanne lapsille....

No paha sanoa, mitä mies on milloinkin ajatellut, mutta oltiin tossa lopputalvesta 2 viikkoa etelässä ja olin jo silloin raskaana, juuri ennen lomaa siis raskauduin ja ei siellä lomalla ainakaan mies ollut yhtään sellainen että eroa olisi miettinyt, meillä meni siellä varsin loistavasti. Sen loman jälkeen meni muutama viikko kun mulla alkoi pahoinvointi, siis raskaudesta johtuva, niin siitä se alamäki sitten alkoikin.

No näissä tapauksissa mulle tulee vaan mieleen että eipä pariskunnan osapuolet tainnu kovin hyvin tuntea toisiaan, tai itseään. En kyllä ymmärrä alkuunkaan tuollaisia "mieli muuttui" juttuja...

Yhteistyössä