Meille taisi nyt lopulta tulla ero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";27264864]Työmatkoja on silloin tällöin, useita vuodessa, varmaan 10-12? Ja osaa pakata. Katso edellisestä viestistä miksi se pakkaaminen aiheutti sen pikkuriidan. Eikä mua harmita ne työmatkat yhtään. Tulee takaisinkin jo pe-iltana.[/QUOTE]
Mutta harmittaako miestä? Jos mies on epävarma ja kaipaa mielipiteitäsi eli tukeasi kaikissa pikkuaskareissakin, niin miehelle voi olla isompi kynnys jättää sinut yksin. Jos hän on kokenyt hylkäämistä tms lapsena, niin sama pelko voi olla päällä nytkin. Ja kun vielä otitte eron puheeksi, niin mies voi tuntea olonsa hyvinkin surkeaksi.

Mies on niin mustis, niin häntä selvästi harmittaa kun joku mies on vaikka tanssinut mun kanssa jne. Ei sano mitään, mutta näen että häntä harmittaa.

Hänellä on tuollainen hylkäämistausta ja ei haluia koskaan olla yksin. Siis jos minä ja lapset ollaan vaikka mummolassa hän ei nauti yksinolosta vaan soittelee tosi paljon että tulkaa jo kotiin.

Varmaan hän osittain pelkää, että mä jätän oikeasti ja siksi jotenkin itse kiirehtii asioiden edelle. Usein riidoissa esim. yrittää perua asioita, joista itse nauttii, ikään kuin rankaisee itseään tyyliin nyt en ihan varmaan lähde vaikka sinne paikkaan X (ja se on hänen valitsema lomakohde ja on odottanut sitä kuin hullu puuroa). Ja aina nämä on olleet vain puhetta, mitään ei ole peruuntunut koskaan.

[QUOTE="vieras";27264882]Mutta harmittaako miestä? Jos mies on epävarma ja kaipaa mielipiteitäsi eli tukeasi kaikissa pikkuaskareissakin, niin miehelle voi olla isompi kynnys jättää sinut yksin. Jos hän on kokenyt hylkäämistä tms lapsena, niin sama pelko voi olla päällä nytkin. Ja kun vielä otitte eron puheeksi, niin mies voi tuntea olonsa hyvinkin surkeaksi.[/QUOTE]

[QUOTE="aapee";27264967]Mies on niin mustis, niin häntä selvästi harmittaa kun joku mies on vaikka tanssinut mun kanssa jne. Ei sano mitään, mutta näen että häntä harmittaa.

Hänellä on tuollainen hylkäämistausta ja ei haluia koskaan olla yksin. Siis jos minä ja lapset ollaan vaikka mummolassa hän ei nauti yksinolosta vaan soittelee tosi paljon että tulkaa jo kotiin.

Varmaan hän osittain pelkää, että mä jätän oikeasti ja siksi jotenkin itse kiirehtii asioiden edelle. Usein riidoissa esim. yrittää perua asioita, joista itse nauttii, ikään kuin rankaisee itseään tyyliin nyt en ihan varmaan lähde vaikka sinne paikkaan X (ja se on hänen valitsema lomakohde ja on odottanut sitä kuin hullu puuroa). Ja aina nämä on olleet vain puhetta, mitään ei ole peruuntunut koskaan.[/QUOTE]

Meillä ainakin seksittömyys suhteessa nostaa samantien mustasukkaisuuden pinnalle.

Jos mua ei halua, niin kais en on pakko haluttava jotain muuta! Oon tällänen paska niin jospa se löytää jonkun paremman? jne

[QUOTE="aapee";27265017]Hän oli mustasukkainen jo kun meillä oli seksielämää. Nyt on ehkä kyllä vielä enemmän.[/QUOTE]

Riippunee kai millä tavalla, mutta kyllä rakkauden mukana yleensä tulee tietynlainen mustasukkaisuuskin. Se tunne on ollut ihmisessä kautta aikojen.

Ei silleen että nyrkit pystyssä jne.

Mutta hänen kavereitakin ihastui muhun silloin alussa ja häntä kyllä kärvisteli se. Ja saan muutenkin suht helposti miehiltä huomiota, jos haluan ja vaikken haluaisikaan. En ole mikään mallikaunotar, ehkä tyyppiä söpö naapurintyttö, mutta osa miehistä vaistoaa että mussa piilee paljon keskimääräistä seksuaalisempi nainen kiltin ulkokuoren alla.

Mä itse en oo mustasukkainen, jos ei ole syytä ja se syy pitää olla tyyppiä että jäi pettämisstä kiinni.

Riippunee kai millä tavalla, mutta kyllä rakkauden mukana yleensä tulee tietynlainen mustasukkaisuuskin. Se tunne on ollut ihmisessä kautta aikojen.

[QUOTE="aapee";27265050]Ei silleen että nyrkit pystyssä jne.

Mutta hänen kavereitakin ihastui muhun silloin alussa ja häntä kyllä kärvisteli se. Ja saan muutenkin suht helposti miehiltä huomiota, jos haluan ja vaikken haluaisikaan. En ole mikään mallikaunotar, ehkä tyyppiä söpö naapurintyttö, mutta osa miehistä vaistoaa että mussa piilee paljon keskimääräistä seksuaalisempi nainen kiltin ulkokuoren alla.

Mä itse en oo mustasukkainen, jos ei ole syytä ja se syy pitää olla tyyppiä että jäi pettämisstä kiinni.[/QUOTE]

Ei se ole mustasukkaisuutta se tunne mikä pettämisestä ja vastaavasta tulee. Mun mielestä ainakaan.

Mustasukkaisuus on sellainen luontainen parisuhteen suojelemisvietti. Kaunis nainen vokottelee miestäsi, niin pyrit väliin/estämään/huomauttamaan tai ihan mitä vaan jotta mitään ei tapahtuisi. Pettämisen kohdallahan on jo tapahtunut...

Multa puuttuu se. Esim. jos ja kun joku on vokotellut mun miestä jopa mun läsnäollessa, niin olen lähinnä nauranut. Koska olen aina tiennyt, että olen mun miehelle se ainut kenen kanssa halusi jakaa elämänsä. Ja alussa me oltiin niin mielettömän rakastuneita, ettei siihen väliin oikein kukaan olisi päässyt kiilaamaan.

Minua on kerran petetty, ja se tunne oli sellainen että ylpeyttä on loukattu. Se oli ehkä enemmän sellainen tunne, että nyt joku syö minun kakkuani ja pidättekö mua tyhmänä, eikä että nyt kuolen, joku koski rakkaimpaani. Sellaista tunnetta m ulla ei ole koskaan ollut. Joka menee, se menee, vahdin minä tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja jopolla pääsee;27265091:
Ei se ole mustasukkaisuutta se tunne mikä pettämisestä ja vastaavasta tulee. Mun mielestä ainakaan.

Mustasukkaisuus on sellainen luontainen parisuhteen suojelemisvietti. Kaunis nainen vokottelee miestäsi, niin pyrit väliin/estämään/huomauttamaan tai ihan mitä vaan jotta mitään ei tapahtuisi. Pettämisen kohdallahan on jo tapahtunut...

Olin eilen lasten kaa kylässä ja mies soitti siellä ollessani mun kännyyn kuin mitään ei olisi tapahtunut. Selitti innoissaan juttuja ja ei ottanut sanallaan puheeksi koko riitaa. Soitti vielä ennen nukkumaanmenioaan mulle toivottaakseen mulle hyvät yöt kuten aina on tehnyt.

Onko hän oikeasti pyyhkinyt sen mielestään, vai toivooko vain etten ota sitä puheeksi vai mitä tästä tulkitaan?