Mikä siinä on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Et lähtee mies asioille kuin asioille, siellä menee AINA vähintään 3h!?!?!?|O
Vaikka matkaa ei ole paljon ja vaikka muut hommat painais päälle ja aika kortilla, siltikin!!!!!!!!!!|O |O |O
Ärsyttää kyllä nyt niin perusteellisesti.

Miehen piti nimittäin jälleen tehdä sellainen pikainen tunnin reissu kauppaan, koska olemme lähdössä reissuun ja vieraitakin tulee vielä ennen sitä ja hommat kaatuu niskaan...mies sit oli reissullaan 4h, eikä varmaan ois tullut vielä sittenkään, ellen ois soittanut jälleen perään ja pistänyt tulta persiiseen!! |O :snotty:
Ja turha sanoa, et sillä on toinen nainen. Ei ole, ei.
On vaan niin tajuton vitkastelija kaupoissa ja jää jutteleen joka toisen vastaantulijan kanssa...:snotty:

Tuolla se nyt tekee ruokaa ja leipoo jotain nannaa ja koittaa lepyttää...huoh...nähtäväksi jää, toimiiko.:snotty:

älä oo vihanen miehelle. mä oon ite ihan samanlainen, en vaan osaa hoitaa reissuja silleen nopeesti ja tehokkaasti. jään kattelemaan ja hypistelemään kaikkea. toiset on semmosia.

Alkuperäinen kirjoittaja huonompi vaimo:
älä oo vihanen miehelle. mä oon ite ihan samanlainen, en vaan osaa hoitaa reissuja silleen nopeesti ja tehokkaasti. jään kattelemaan ja hypistelemään kaikkea. toiset on semmosia.

Huoh. Siksi istunkin tässä, etten ois tuolla nyt mäkättämässä...vähän jäähdyttelen...:snotty:
Enkä varmaan edes ois näin hermostunut, ellei tämä ois jokakertaista.
Mut kun se on.
Eikä mies tee sitä ilkeyttään, tiedän sen, mut aina ei tilanteet kestäis moista vitkastelua...:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja huonompi vaimo:

Huoh. Siksi istunkin tässä, etten ois tuolla nyt mäkättämässä...vähän jäähdyttelen...:snotty:
Enkä varmaan edes ois näin hermostunut, ellei tämä ois jokakertaista.
Mut kun se on.
Eikä mies tee sitä ilkeyttään, tiedän sen, mut aina ei tilanteet kestäis moista vitkastelua...:snotty:

Ala soittelemaan perään jo aiemmin. Älä odota kolmea tuntia. Kun on puolituntia kulunut, soita ekan kerran. Varttin päästä soitat uudestaan. Ja käsket miehen soittaa kotiin, kun on lähdössä kaupasta. Jollei lähestymissoittoa kuulu varttissa viimeisimmästä sun soitostasi, soita taas.

Yhteistyössä