P
PsychoKiller
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Suosikkisääni on harmaa, kolea ja sateinen.
Hyi.
Tervetuloa Englantiin. Tänään "parhaimmillaan" +11 ja vettä taisi tulla aamusta iltaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Suosikkisääni on harmaa, kolea ja sateinen.
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Hyi.
Tervetuloa Englantiin. Tänään "parhaimmillaan" +11 ja vettä taisi tulla aamusta iltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja solasola:Helle on vähemmistöä, vähemmistöä ei saa (ääneen) vihata.
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Joo, mä en siis voi sietää hellettä. Atoopikolle (allergia, ihottuma ja astma) kesä on muutenkin haastavaa aikaa, saati jos on oikein kuuma. Talvesta mä taas tykkään. Viime talvi oli ihana, paljon lunta ja sopivasti pakkasta.
Tätä vaan ei saisi sanoa ääneen, heti ollaan neuvomassa, että eihän tuollaisia saa sanoa, nyt pitää nauttia kesästä. Vaan milläs nautit kun kaikki röörit on lääkityksestä huolimatta tukossa, iho tykkää kyttyrää jos kovin hikoilee, samoin siitä, jos käy suihkussa liian usein? Mulle sellainen +20 olisi ihan OK, siihen päälle aurinkoa ja sopivan raikas tuuli - kaikki sen ylimenevä on kidutusta.
Miksi kesästä pitää pakkotykätä, en käsitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kaikkein veemäisintä on että metereolog... meteoro..logit kertoo sateesta, kuin se olis suuri rangaistus ja murhe ihmiskunnalle. Aika outoa, eihän ilman sadetta olis yhtään mitään.
Ihme vatipäitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Juu ei saa sanoa että on kuuma, helteestä pitää nauttia kun sitä kerrankin on :headwall: Mä rakastan kesää, mutta en tykkää yhtään kuumasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta::/ Eikä oo!
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta::/ Eikä oo!
Jaa miksei. No lopettaisivat sitten sen säitten eriarvoistamisen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta::/ Eikä oo!
Jaa miksei. No lopettaisivat sitten sen säitten eriarvoistamisen. =)
Ei ne säät siitä pahastu
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kaikkein veemäisintä on että metereolog... meteoro..logit kertoo sateesta, kuin se olis suuri rangaistus ja murhe ihmiskunnalle. Aika outoa, eihän ilman sadetta olis yhtään mitään.
Naama menee aina väärinpuolin yleisön puolesta (hah), kun on pienempikin vesikuuro luvassa.
Ihme vatipäitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Sinä se oot ap vastarannan kiiski ihan periaatteesta.
Sinänsä kaunis piirre ihmisessäAlkuperäinen kirjoittaja solasola:Lunatic pahastuu niiden puolesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja solasola:Lunatic pahastuu niiden puolesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No niinpä! Mä oon ainaki ihan innoissani vesisateesta, laskeutuu nuo hemmetin siitinpölyt ja helpottaa oloa edes hetkeksi..
Tän päivän oon ollu kokonaan sisällä. Silmät turpoo päästä ja kutittaa törkeesti vaikka kuin tippoja laittas. Tätä se helle teettää.. :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja solasola:Lunatic pahastuu niiden puolesta![]()
Niin teen. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja solasola:Lunatic pahastuu niiden puolesta![]()
Sadeaktivisti.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Helteet ei miellytä, kyllä niitä muutaman päivän kesässä voi sietää, mutta se siitä.
Suosikkisääni on harmaa, kolea ja sateinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja solasola:Lunatic pahastuu niiden puolesta![]()
Sadeaktivisti.
No, kesäkin tarvii puolustajansa, minä voin olla sellainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Suosikkisääni on harmaa, kolea ja sateinen.
Hyi.
Alkuperäinen kirjoittaja solasola:Syksy :heart:![]()