Monia eri asioita ja jotkut eri henkilöistä ja eri henkilöiden asioista sekoilevat ja niitä levittelevät henkilöt jotka koskaan keskustelleetkaan, kaikkialla samojen sanojen ärsyttävät hokemiset, jotkut kuvittelevat isoja kirjaimia ilman huutomerkkiä huutamiseksi, jotkut ärsyttävät mainokset ja se jotain katsellessa koko ajan liikaa mainoksia, jotkut ei ymmärrä sanojen taivutuksia, jotkut väittää jotka ei o keskustellut muka ymmärtäisi metaforia tai niitä käyttäisi itse käytän paitsi pitkäkyntinen on pitkäkyntinen oon pitkäkyntinen itselläni on pitkät kynnet (biotiini), jotkut erehtyneet itseäni ja joitakin henkilöitä jotka käyttää jotain sanoja joita itse en käytä ikinä, jotkut erehtyneet itseäni joihinkin henkilöihin jotka tarvitsevat päihdepalvelut itse en oon Alfa ei o addiktioluonne, Alfa on nykyään sama joka niin monia täysin erilaisia asioita tarkoittava ja siksi kaikki sitten sekoilevat eri henkilöistä ja eri asioista itse käytän sanaa Alfa ja itse oon ja on persoonallisuustyyppiä tarkoittava, toiset väittävät jotka edes keskustelleetkaan en muka voisi olla Alfa ja todellisuudessa oon ja se täysin selkeä asia, olkinukkeja heittelevät, eri asioista sekoilevat henkilöt, tahallisesti väärinymmärtävät, toiset tahallaan sotkevat ja pilaavat mutta aikovatkohan korjata...

Meri