Mikä sopisi toiseksi nimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimestä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimestä

Vieras
Pirpanalle on näillä näkymin tulossa eka nimeksi Henja. Siis pehmeä ja naisellinen, muttei kuitenkaan lälly nimi. Suht. harvinainen, suomalaiseen suuhun ja sukunimeen sopiva. Mielestämme erittäin kaunis nimi. Kertokaa illan iloksi ja ajan kuluksi mitä mieltä ootte Henja nimestä? Voitte ihan vapaasti haukkua, tai olla haukkumatta. ;D

Henja kuulostaa oudolta miun suussa, mutta jos itse tykkäätte niin mikäs siinä.
Itse tykkäisin enemmän nimestä Henriikka tai Helena, Helga.:)

Aada
Sofia
Elisa
Iida
Josefiina

Henja Adalmiina
Henja Katariina
Henja Serafiiina
Henja Ava Anniina

Voi vitsi, mä keksisin vaikka kuinka paljon, mutta se johtuukin siitä, että Henja on aivan ihana nimi <3

Henja on vähän kuin pimeässä kuiskattu Senja. Toisaalta, en pidä rumana, ihan nätti on. Vaatii vähän totuttelua. Tämä on niitä nimiä, joiden kanssa käy näin: "Mikäs tämän tytön nimi on?" "Henja" "Okei... kiva nimi...". Sitten miettii mielessään oliko se Senja vai Henna vai... mikä... ja välttelee sanomasta sitä nimeä ja kuuntelee, että mikäs se olikaan.

Toisaalta, harvinaisia nimiä on paljon, ja tuo on paljon paremi kuin joku muu. Itse vaan olen tämmönen tavisperusnimien ystävä... Ei kaikki minunkaan lapseni nimestä pidä! Aina on niitä, jotka ei tykkää.. Oli nimi mikä tahansa. Enkä voi edes sanoa, ettenkö tykkäisi Henjasta, on se ihan kiva, se vaan on... jännä...

Se on äkkiseltään kuin s-vikaisen Senja...

Mutta on niitä pahempiakin. Laittakaa joku kirpeämpi toiseksi nimeksi.

Miksi minulle tuli mieleen Birgitta? Henja Birgitta.

600full-hetalia-axis-powers-artwork.jpg

Hetalia tulee mieleen. :D

Henja Maria

Yhteistyössä