mikä syynä jos seksi ei kiinnosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gina

Jäsen
10.02.2006
85
0
6
mä olen joko väsynyt tai kipeä, ja useimmiten silloinkin seksiä meillä harrastetaan.

ikävä kyllä mieheni ottaa asian aina niin etten halua häntä.. kyse ei ole siitä vaan lähinnä siitä että kun selälleen pääsee tulee ensimäisenä mieleen nukkumatti, ei sekstailu ;)

just äsken toisessa ketjussa (kuinka tyytyväinen olet seksielämääsi)
kehuit kuinka hyvin teillä seksi sujuu, ja olet niin onnellinen että hoh hoh... ja täällä valitat omassa ketjussasi että kun vaan väsyttää, eikä seksi nappaa?

Koita jo päättää.et taidakaan niin onnellinen avioliitossasi olla? :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 15:38 Neiti-nöpönenä kirjoitti:
kehuit kuinka hyvin teillä seksi sujuu, ja olet niin onnellinen että hoh hoh... ja täällä valitat omassa ketjussasi että kun vaan väsyttää, eikä seksi nappaa?

mä olen tyytyväinen, oikein tyytyväinen ja onnellinen myös, mutta kiitoksia vaan huolehtimisesta ;).

mä kysyinkin että MIKÄ on syynä ihmisillä SILLOIN kun seksi ei kiinnosta ;) aina ei voi kiinnostaa vaikka hyvin meniskin..

ja omalla kohdallani vastasin että kun MINUA ei kiinnosta on syynä silloin
jo A: väsymys tai B: flunssa tms.. js silloinkin yleensä seksiä meillä on..

kaivappas sinä vibraattori kaapista ja hurauttele hymy naamalle, hippasen takakireä tuo sun viesti oli :whistle: :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 15:38 Neiti-nöpönenä kirjoitti:

no olipas fiksu kommentti, sähän oot kuitenkin aikuinen ihminen??

se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... :laugh:

oho, tuleekos tästä nyt oikein tappelu :o :D

mun on pakko vielä lisätä että meillä seksiä harrastetaan 5-9 kertaa viikossa
eli eiköhän ole selvää ettei ihan joka kerta jaksa täysillä mukana olla ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 16:41 Arska kirjoitti:
MIKÄS TUOTA NÖPÖSTÄ REPII?

JUST TUOLLASET HYVINSYÖNEET HUONOLLA ITSETUNNOLLA VARUSTETUT EUKOT NE JAKSAA :headwall:

Mistä sä päättelet, että ap. on sellainen?Kysyy ihan asiaan sivusta puuttuva.... :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 15:52 vieras kirjoitti:
\

JUST TUOLLASET HYVINSYÖNEET HUONOLLA ITSETUNNOLLA VARUSTETUT EUKOT NE JAKSAA :headwall:

Mistä sä päättelet, että ap. on sellainen?Kysyy ihan asiaan sivusta puuttuva.... :whistle:

tarkoitin Neiti-nöpönenää. ja päättelin ihan profiilia katsomalla B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 17:02 Arska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 15:52 vieras kirjoitti:
\

tarkoitin Neiti-nöpönenää. ja päättelin ihan profiilia katsomalla B)

Niin, mutta mistä päättelet että olisi huono itsetunto?
Sitä et voi pelkästä naama kuvasta päätellä,pitäis vähän tunteekkin ihmistä... ;)

...jos ei kertakaikkiaan jaksa?

Olen jopa nikin ottanut vastaavan ongelman esiintymisen vuoksi. Oli joskus sellainen tilanne etten saanut edes sairastaa rauhassa. Oli korkea kuume ..yli 40. Suu kipeä ja lopulta selvis että angiinahan se. Olo oli todella sairas. Niin vain se sairastamisen rauha piti unohtaa. Ukolla oli kauhea puute ja kävi velttoa naistaan käsittelemään. Nautinto oli yksipuolista ja toisinaan myöhemminkin vuosien varrella kun opettelin sanomaan ei sain kiukkuisia kommentteja kiusaamisesta.

Seksistä nautin vain nykyisin kun itse sitä tulen miehelleni esittämään, minä en alistu enää pakon edessä. Vaimo ei ole yliskone vaan elävä olento ja avioliiton seksinkin tulee perustua yhteisiin pelisääntöihin.

Seksi-elämän saa tehtyä piloillekin jos ei ymmärrä ihmisen kunnioittamista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:36 Onko sitä aina pakko kirjoitti:
...jos ei kertakaikkiaan jaksa?

Olen jopa nikin ottanut vastaavan ongelman esiintymisen vuoksi. Oli joskus sellainen tilanne etten saanut edes sairastaa rauhassa. Oli korkea kuume ..yli 40. Suu kipeä ja lopulta selvis että angiinahan se. Olo oli todella sairas. Niin vain se sairastamisen rauha piti unohtaa. Ukolla oli kauhea puute ja kävi velttoa naistaan käsittelemään. Nautinto oli yksipuolista ja toisinaan myöhemminkin vuosien varrella kun opettelin sanomaan ei sain kiukkuisia kommentteja kiusaamisesta.

Seksistä nautin vain nykyisin kun itse sitä tulen miehelleni esittämään, minä en alistu enää pakon edessä. Vaimo ei ole yliskone vaan elävä olento ja avioliiton seksinkin tulee perustua yhteisiin pelisääntöihin.

Seksi-elämän saa tehtyä piloillekin jos ei ymmärrä ihmisen kunnioittamista.

Kunnioittamista kyllä pitää olla mutta mikä on sitten jos kuukausia menee ennen kuin eukolla ees tulee mieleen seksi muodossa tuos on jos kelpaa ja mukana ihan saman verran :'(

Ei auta :flower: eikä :hug: kera :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2007 klo 17:11 Gina kirjoitti:
oho, tuleekos tästä nyt oikein tappelu :o :D

mun on pakko vielä lisätä että meillä seksiä harrastetaan 5-9 kertaa viikossa
eli eiköhän ole selvää ettei ihan joka kerta jaksa täysillä mukana olla ;)
Ei se määrä vaan se laatu..

Yhteistyössä