Mikä tää elämääkin suurempi Arhimäki otti liikaa -uutinen on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öööh

Vieras
Kertokaa nyt parilla lauseella kun en jaksa lukea noita kaikkia mahdollisia maiskutuksia jostain kännijutusta? Onko tosiaan NOIN ISO juttu että kerran menee ottamaan sitä vinukkaa liikaa ja vähän autetaan kotia nukkumaan vai onko kännipäissään mennyt hakkaamaan poliisin? MITÄ?

On se nyt vähän erikoista, että ministeri ottaa virkamatkalla niin järkyttävät tuubat, ettei selviä omalle hotellilleen vaan jääkiekkoliitto joutuu maksamaan ministerille hätämajoituksen, jonne saatellaan useamman miehen voimin. Sori, mutta sais erota tai ainakin ottaa palkattomaksi reissun ja maksaa kaikki kulut omasta pussista.

Ensin sammui avustaja Saramo ja senjälkeen ministeri. Ainahan sitä on tässä maassa poliitikot viinaa vetäneet, ennen niitä ei vain julkisuuteen tullut kovin helposti. Yksi kuuluisa poliitikko on kännissä käynyt paskantamassa puhujapönttöön joskus aikoinaan, että semmosta se on.

Kuitenkin sellaista viestiä tullut, että Selänne ja Timonen on vältellyt kännistä Arhinmäkeä ja muutenkin aiheuttanut yleistä pahennusta tilaisuudessa missä on ollut paljon muiden maidenkin edustajia. Ei tarvii kuitenkaan perseitä vetää olalle, jossain se raja menee.

Onhan se merkki ettei oo ihan hanskassa homma jos juo niin että ihan sammuu. Herää kysymys, onko muutkaan asiat hänellä ok.

Herää kysymys että pienistä asioista kasvaa suuri ongelma sellaisten päässä joilla on pienet aivot. Maaimalla on suuria epäkohtia kuten joukkomurhia ja muuta hätää ja meillä vouhkataan kun ministeri otti muutaman oluen liikaa JUHLISSA!

En vain tajua, että pitää vetää aivan tolkuttomat lärvät, mielestäni on harkinta pettänyt aika pahasti. Kumpikin sekaisin kuin seinäkellot, pitäisikö nyt taputella päähän että hienosti vedetty ukot.

Mä en ihmettele yhtään tätä "vouhotusta". Tavallinen tallaaja ei joudu otsikoihin kun töppäilee työpaikalla, saa vaan kengän kuvan perseeseensä.
Tää heppu on työtehtävissään, edustamassa Suomea ja oikein urheilijamaisesti juhlii kuin pahin juntti ja kansan maksama palkka juoksee.
Eihän se oikein ole ei! Ihan sama missä muualla kännäilee ja sammuu miten lystää mutta juuri tuolla? No ei tuolta pelleltä voi muuta odottaakaan kuin kaksoisleuvan kasvatusta :laugh:

Se kännäys oli vain yksi episodi Arhinmäen performanssissa.
Ensin heitetään jotain asiattomia vihjailuja Norjan dopingin käytöstä (urheiluministeri!!!), sitten sammutaan ravintolan pöytään ja ihmetellään, kun media tiedustelee asiasta. "Mitä, enhän mä ollut siellä virkatehtävissä?" :headwall:
En ymmärrä, miten tämä älykääpiö voi olla ministerinä. On se kumma, jos ei nyt tule kenkää, kun kyseinen yksilö ei ole muutenkaan kunnostautunut tehtävässään.

GlrrVsZ.jpg

En vain tajua, että pitää vetää aivan tolkuttomat lärvät, mielestäni on harkinta pettänyt aika pahasti. Kumpikin sekaisin kuin seinäkellot, pitäisikö nyt taputella päähän että hienosti vedetty ukot.
Mä vähän luulen, että herralla ei ole jutusta mitenkään onnistunut olo ja kukaan ei ole kehumaan käskenyt. Tän jutun revittely on vaan jotain niin huvittavaa, aivan kuin kyseessä olisi joku maailman pahin ja epäonnistunein ihminen. :D Voi kamalaa, paha-Paavo perkele otti niin että askel horju!!!

En olisi vielä ihmetellyt yhtä uutista, että Arhis otti liikaa ko juhlissa, mutta kaikenmaailman erilaiset "tämä mies auttoi Paavon nukkumaan, kuva*" OoooOOOOH!! :D

Viimeksi muokattu:
Mä vähän luulen, että herralla ei ole jutusta mitenkään onnistunut olo ja kukaan ei ole kehumaan käskenyt. Tän jutun revittely on vaan jotain niin huvittavaa, aivan kuin kyseessä olisi joku maailman pahin ja epäonnistunein ihminen. :D Voi kamalaa, paha-Paavo perkele otti niin että askel horju!!!

Aivan, ehkä nyt jotain oppivat kumpikin. Sattuuhan sitä itse kullekin ja virheitä kaikki tekee ei siinä mitään. Ei kai tätä sen enempää tarvitse revitellä, ei kuitenkaan heru kenellekkään mitään ymmärrystä jos tuolla vetää Suomea edustamassa perseet olalla örisemässä, lähinnä hävettää tollanen touhu.

Samaa mieltä aloittajan kanssa, ihme vouhotusta.

Näin. Todella ärsyttävää ja tekopyhää miten ihmiset heti hyökkää toisen kimppuun kun vähän mokailee.. Menkää itse tekemään yhtä pitkää päivää kun kansanedustajat (tyyliin 14h työpäivä) ja tulkaa sit sanomaan etkö joskus työmatkalla ole nollauksen tarpeessa. Arhinmäestä sai jotenkin paljo inhimillisemmän ja rennomman kuvan, miltä hän joskus vaikuttaa =)

Ja kaikkein naurettavin oli kun Kanerva alkoi arvostelee !! Haloo mitäs tekstari kohuja hänestä on aikonaan ollut, eikä ihan yhtä tai kahta ;D

Ottamatta muuhun kantaa, jos joku tosissaan luulee, että tuo tännekin on linkattu kuitti on aito, saa kyllä katsoa peiliin ja aika pitkään. Samaten siis tuo viinan lennättäminen Suomesta, pahempaa bullshittiä saa etsiä. Se, että jostain on kuva netissä ei tee siitä totta.

Ottamatta muuhun kantaa, jos joku tosissaan luulee, että tuo tännekin on linkattu kuitti on aito, saa kyllä katsoa peiliin ja aika pitkään. Samaten siis tuo viinan lennättäminen Suomesta, pahempaa bullshittiä saa etsiä. Se, että jostain on kuva netissä ei tee siitä totta.

Eiköhän joku ole niin idiootti, että näin luulee. Ei kannata myöskään ihan kaikkea uskoa mitä seiskapäivässä kirjoitellaan.

Yhteistyössä