Mikä tää juttu on facebookissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Valitan, että täytyi lähettää tämä viesti. Koska Facebook on vastikään tullut erittäin suosituksi, on tullut monia valituksia, että Facebook on tullut hitaaksi. Raportti näyttää, että syynä on se, että Facebookissa on monia ei-aktiivisia jäseniä ja toiseksi, paljon uusia Facebook-jäseniä.

Haluamme lähettää tämän viestin nähdäksemme, onko jäsenemme aktiivisia vai ei. Jos sinä olet aktiviinen, voitko lähettää tämän viestin vähintään 15 käyttäjälle. Käytä "Kopioi - Leikkaa ja Liimaa" näyttääksesi, että olet edelleen aktiivinen. Ne, jotka eivät lähetä tätä viestiä 2 viikon sisään, tulevat poistetuksi saadaksemme lisää tilaa.

Lähetä tämä viesti ystävillesi näyttääksesi minulle, että olet edelleen aktiivinen, etkä halua tulla poistetuksi.

Facebookin perustaja,
Mark Zuckerberg

Alkuperäinen kirjoittaja casey:
Olet toinen tai kolmas joka pelkästään tänään kysyy samaa asiaa täällä ...

No anna anteeksi arvon casey.

Olwn tänään ollut koko päivän liikenteessä, ensin aamulla heräsin ennen sian pierua, vein lapset tarhaan ja lähdin kouluun. Olen päässyt koulusta kello 1 ja ajanut 40min matkan kotiin. Sen jälkeen hain lapset tarhasta ja tulin kotiin. Laitoin makaroonilootan uuniin ja istahdin tähän hetkeksi kun lapset tahtoivat katsoa lastenohjelmia.

Tämän jälkeen menin facebookiin ja mulla oli viesti, luin ja ajattelin kysyä täältä. Tämän jälkeen menen tekemään 4-5sivun esseetäni, syön ja koitan nukahtaa hetkeksi kun menen vielä yövuoroon, joten anna anteeksi etten viitsinyt selata sivuja onko tästä aiheesta jo kirjoitettu täällä, onneksi sinulla on aikaa päivät täällä kuluttaa jotta olet tietoinen jokaisesta tänne kirjoittamasta viestistä. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lenna:
Siis kuvitteleeko joku oikeasti, että asioista tiedotetaan kiertoviestillä?

Kysyinkö sitä?

Et, vaan minä kysyin. Yleensä tämän pystyy ihan kysymättäkin päättelemään, että kiertoviestinä tullut "lähetä sadalle kaverilles tai sun tunnukset jäädytetään ja ikuinen epäonni seuraa"-uhkaus ei ehkä ole ihan totta..

Kysyinkö sitä?

Et, vaan minä kysyin. Yleensä tämän pystyy ihan kysymättäkin päättelemään, että kiertoviestinä tullut "lähetä sadalle kaverilles tai sun tunnukset jäädytetään ja ikuinen epäonni seuraa"-uhkaus ei ehkä ole ihan totta..

No ajattelin lähinnä voiko tuo levittää jotain virusta tjs. Ku niistä mä en ymmärrä mitään, en todellakaan sitä että porukka joka ei käy puolen tunnin välein päivittään sivujaan, poistetaan ;)

Kysyinkö sitä?

No ajattelin lähinnä voiko tuo levittää jotain virusta tjs. Ku niistä mä en ymmärrä mitään, en todellakaan sitä että porukka joka ei käy puolen tunnin välein päivittään sivujaan, poistetaan ;)

jos niissä olis joku linkki niin sit vois olla virus.

Alkuperäinen kirjoittaja casey:
Olet toinen tai kolmas joka pelkästään tänään kysyy samaa asiaa täällä ...

No anna anteeksi arvon casey.

Olwn tänään ollut koko päivän liikenteessä, ensin aamulla heräsin ennen sian pierua, vein lapset tarhaan ja lähdin kouluun. Olen päässyt koulusta kello 1 ja ajanut 40min matkan kotiin. Sen jälkeen hain lapset tarhasta ja tulin kotiin. Laitoin makaroonilootan uuniin ja istahdin tähän hetkeksi kun lapset tahtoivat katsoa lastenohjelmia.

Tämän jälkeen menin facebookiin ja mulla oli viesti, luin ja ajattelin kysyä täältä. Tämän jälkeen menen tekemään 4-5sivun esseetäni, syön ja koitan nukahtaa hetkeksi kun menen vielä yövuoroon, joten anna anteeksi etten viitsinyt selata sivuja onko tästä aiheesta jo kirjoitettu täällä, onneksi sinulla on aikaa päivät täällä kuluttaa jotta olet tietoinen jokaisesta tänne kirjoittamasta viestistä. :flower:

Yhteistyössä