Mikä tää Reimatec-juttu on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa

Vieras
Please, kertokaa mulle. Oon aivan ulkona. Miksi yhdestä vaatemerkistä (?) tulee noin iso juttu, onko se niin paljon kalliimpi kuin kaikki muut vai miten tää menee? Mutta käyttäähän jotkut vanhemmatkin tosi kalliita vaatteita eikä siitä kukaan sano mitään...vai sanooko?

Se on kalliimpi ja kaikki täydelliset äidit pukevat pienet kullannuppunsa vaan Reimateciin
Äläkä missään nimessä tunnusta, et oo kirpparilta ostanut jonkun halpispuvun lapselles :laugh: ;)

Kai se on se hinta osasyy ja sellainen "status". Kärjistetysti vähän sama kuin Vuittonin käsilaukut. Järjettömän hintainen, joskin laadukas laukku. Halvemmallakin pärjää mainiosti. Toiset haluavat makaa laadusta, jotkut näkevät brandi-merkkien kohdalla punaista...

Juu täällä on toiset trendipellet sitä mieltä että reimaa sen olla pitää ja ne jotka ei käytä on köyhiä ja kipeitä ja kaiken lisäksi vielä tyhmiäkin. Ja toiset taas on sitä mieltä että reima on vain wanna be-äitien merkki.

Mutta katsooko teistä oikeasti joku mitä esim.toisten lapsilla on päällä vaikka kaupungilla tai kun haette päiväkodista? Tai siis, että voihan niillä vaatteilla itse koreilla mutta miksi ottaa lapsi siihen mukaan? Ellei sitten laatu oikeesti oo niin paljon parempi... Onko noita lasten merkkejä muitakin kun tuo reimatec mitä "tarkkaillaan", entä sisävaatteet benetton yms.?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Juu täällä on toiset trendipellet sitä mieltä että reimaa sen olla pitää ja ne jotka ei käytä on köyhiä ja kipeitä ja kaiken lisäksi vielä tyhmiäkin. Ja toiset taas on sitä mieltä että reima on vain wanna be-äitien merkki.

Ja sit niin kuin minä, että jos väri miellyttää silmää ja rahaa on sillä hetkellä, niin sit ostan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vielä...:
Mutta katsooko teistä oikeasti joku mitä esim.toisten lapsilla on päällä vaikka kaupungilla tai kun haette päiväkodista? Tai siis, että voihan niillä vaatteilla itse koreilla mutta miksi ottaa lapsi siihen mukaan? Ellei sitten laatu oikeesti oo niin paljon parempi... Onko noita lasten merkkejä muitakin kun tuo reimatec mitä "tarkkaillaan", entä sisävaatteet benetton yms.?

En kato mitä muiden kakaroilla on päällä. Ei merkitystä mulle.

Yhteistyössä