Mikä taaperoajassa on/oli parasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki ne ihanat höpötykset ja touhuilut, söpöt hössötykset ja ihanat halailut.
Kiehtovaa seurata, kun toinen oppii elämän perustaitoja ja on niin ihmeissään kaikesta.
Oikeastaan kaikki ihanaa, paitsi vaatteiden pukeminen ja kakkavaipat.

Se kun lapsen kanssa alkaa olla oikeaa vuorovaikutusta ja lapsi alkaa ymmärtää puhetta, ehkä oppii jotain sanoja. Yleensäkin se tahti millä lapsi oppii on ihastuttavaa seurata. Ja se että tosiaan alkaa tulla esiin se lapsen oma persoona ja huumorintaju jne.

No taaperotkin on vielä aika rasittavia, yli 2v ehkä 3v niin alkaa se kiva lapsuusaika :D

Turhaan kirjoittelet. Ei lukijat osta sitä pitsiliinoihin ja kukkavaaseihin käärittyä sontaa. Ainakaan sen jälkeen, kun olet ensin syytellyt kateellisiksi. :LOL:
Ei kun sinä olet todella kateellinen, valtaosa mun lukijoista osaa kyllä lueskella blogeja ilman katkeruutta. Ei vaikuta olevan turhaa, kun kävijämäärät nousee mukavasti koko ajan ja mun blogi oli iso plussa hakiessani työpaikkaa! :) Toi oli kyllä aika yllättävä hyöty... :D

Ei kun sinä olet todella kateellinen, valtaosa mun lukijoista osaa kyllä lueskella blogeja ilman katkeruutta. Ei vaikuta olevan turhaa, kun kävijämäärät nousee mukavasti koko ajan ja mun blogi oli iso plussa hakiessani työpaikkaa! :) Toi oli kyllä aika yllättävä hyöty... :D
Kävimäärät nousee koska oot viljelly Sanoman palstalle linkkejä blogiis ja porukka käy vaan vilkasemassa että vittu mitä paskaa koskaan takas palaamatta. Ilman sitä pakkomielteistä mainostusta blogissas kävis korkeintaan äitis ja sekin säälistä.

Mä en oikein muista koko aikaa.... siinä oli kaksi pinetä tyyppiä pyörimässä jaloissa ja kaikki meni ohi sumuisissa fiiliksissä.
Olihan ne suloisia ja ovat vieläkin...
Kai se ihanuus oli siinä, kun seurasi niiden kasvua ja kehitystä.

Pinin epätoivoinen linkitys Vauvan av:lla on tosiaan pistänyt silmään.
Ai niin tarkoitat sitä linkkiä joka on profiiliin kirjoitettu.. vai mikä se nyt on, joku allekirjoitus tms? Ihan toimiva tapa mainostaa blogia, mitäs ihmeellistä siinä nyt on? Sentään ihan rehellistä mainostusta eikä sellaista muka ovelaa "katsokaa miten hirveä blogi *linkki*" :ROFLMAO:;)

Yhteistyössä