Mikä tähän puutumiseen auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Nyt raskaana on alkanu kädet puutua ja menee vaan pahempaan suuntaan. Viime yönä sain nukuttua muutaman tunnin, loput yöstä istuin sängynreunalla ravistelemassa, hieromassa ja heiluttelemassa käsiä |O Sitte rannetta ja peukaloa särkee aivan älyttömästi öisin :kieh: Aiemmin auttoi, kun laittoi käden alaspäin, mutta nyt ei enää sekään. Eli onko jollain tietoa kuinka tuota vois edes vähän helpottaa, että sais joten kuten nukuttua?

Moikka!

Mulla oli raskauden loppuvaiheessa kanssa kamalaa käsien puutumista. Alkoi ranteista ja jatkui sormiin. Kuulemma lievä turvotus painoi jotakin hermoa.....jos oikein muistan. Mä pidin ranteissa koko ajan sellaisia urheilu ranne hikisuojia tai miksi niitä nyt sitten kutsutaankin. Sellaisia venyviä. Ne oli sopivan tiukkoja ja auttoi hiukan mutta ei tietenkään kokonaan. Mulla oli vielä kastemekon virkkaus meneillään ja voit kuvitella että ranteita särki. Muutaman minuutin pystyi aina neulomaan ja sitten oli pakko pyöritellä ranteilta ja huilata. No mekko tuli kuin tulikin valmiiksi ja neitikin sai nimen. Nyt pikku ihminen on melkein kaksi vuotta:) Onnellista odotusta vaivoista huolimatta......Taisin muuten uittaa käsiä aina välillä kylmän vesihanan alla.....taisi sekin hiukan helpottaa oloa.....

Mä oon valmis koittamaan mitä tahansa, että saan edes vähä helpotusta :D Eli hikisuojia ostamaan ja sitte ens yönä istun kädet hanan alla :) Sitte ku tuo puutuminen vähä helpottaa, niin pystyy nukahtamaan, eikä ihan heti herää, vaikka kädet puutuukin.

mulla autto tuohon kun YRITTI nukkua niin että kädet on kääntyneenä ranne vähän ylöspäin, nosrmaalistihan ihminen nukkuu niin että ranteet taipuu alaspäin. joten, kysyppä fysoterapiasta saisko sieltä rannetukia lainaan?