mikä talvihaalari lapselle-..? mitä te olette ostaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miuku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miuku"

Vieras
oon aina ostanut lassie supratec, ja semmosii haalaareita,nyt kun kävin kattomassa prismasta ni siel oli jtn lassie tec haalareit,sit niiden lähellä ciraf haalari jossa luki kans et vedenpitävää,tuulensuojaavaa,kulutustakestävää materiaalia ja tuntu hyvältä. Mietin vaan et minkä haalarin sitä ny ostais jossa hinta/laatu suhde ois hyvä, toivoisin et kestäis pari talvee...mut mut...hmm

Minä suosin Jonathanin tähti pukuja, ovat kestäneet pari talvea rymy pojilla ja ei niin kauhean kalliita..79 euroa normaali hintaisena. Itse maksoin alesta oliko 49 vai 59 euroa

Reima-tec talvivaatteet tulee meidän lapsille. Tai vanhin saa uudet, muut käyttää vanhimmalta jääneitä. nuorimmaisin käyttää jo 2lla lapsella ollutta Reima-tecin toppahaalaria, missä ei vieläkän ole mitään kulumisen jälkiä. Ja mikä parasta, ei tarvi huolehtia kuravaatteista vaikka tulisi "lämmin talvi".

meillä on tulevaksi talveksi Rasavil-merkkinen haalari, jonka ostin viime keväänä 59eurolla lastentarvikeliikkeen loppuunmyynnistä. Jos sitä ei olisi, haluaisin pojalle Lennen turkoosi-ruskean haalarin (n.85e) kun on vaan niin ihanan värinen ja vaikuttaa laadukkaalta.

Siis meillä ei ole hankittu vielä välikausihaalariakaan, ei ole oikein vielä tarvittu, kun lapsi ollut kipeenä pari viikkoa. Tarvis vissiin alkaa surffaileen nettikaupoissa. Reima-tecin haluaisin minäkin, olisko kenelläkään laittaa jotain linkkiä, missä olisi ehkä alennuksella Reima-tecin haalareita?
Reima-tecin haluaisin myös talvihaalariksi. Mutta vielä en ole pohtinut asiaa, mattimyöhäinen kun olen.

Näin yhdessä nettikaupassa Sanetan toppahaalarin pojalle, sellanen kiva ruutuinen. Ei vain ole kokemusta Sanetan ulkovaatteista, olisko kenelläkään muulla?
Reima-tecin talvivaatteet meillä on yleensä ottaen aina olleet kaikilla lapsilla

Poika saa mennä ystävän lapselta pieneksi jäänellä hyväkuntoisella Reimatecillä. Sisko puhui tosin ostavansa vielä jonkun kaksiosaisen, trendikkäämmän näköisen, oli kuulemma nähnyt kivoja. Meillä on ollut välikausihaalarina Cirafin kaksiosainen, hyvin on kestänyt vaikka poika konttaa vielä maassa ja on mun mielestä kivan näköinenkin.

Neidillä on lassien gtech viimetalvelta, eli jos mahtuu päälle, niin osittain tai alkutalven käytää myös sitä. Mutta uudeksi ostin reimatecin puvun sekä varapuvuksi lassien suprafilin "kurakeleiksi".

Reima-tecia ajattelin ostaa tytölle. MUTTA. Huomasin juuri, että kaikki värit on joko selkeitä tytön värejä tai sitten pojan värejä ja mulla kun oli tarkoitus säästää haalari vielä pikkuveljen käyttöön... Olisin kaivannut enemmän unisex-värejä..!

Nuorimmaiselle ostin juuri Didriksonin haalarin ja esikoiselle menee viime talvinen samanmerkkinen. Varapukuina nuorimmalla remun haalari ja vanhemmalla icepeakin kaksiosanen asu.

Mä ostin ihan heräteostoksena Ciraffin tec-välikausipuvun pojalle ja ihan hyvin on pysynyt kuivana sekin. Ei tosin vielä rymyä missään ja on muutenkin rauhallisempi menijä, mutta peppu on pysynyt kuivana =)

Meillä ei taida noi toppavaatteet olla teciä.. ostin ne käytettynä, mut en saanu mitään tietoja niistä.. eiköhän ne mene sen mitä tarvii, maksoin kuitenkin niistä vain 12 € ja ovat ihan uudenveroiset :D

Yhteistyössä