Mikä tämä järkyttävä väsymys on, kestänyt kohta viikon?? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zzzzzzz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zzzzzzz

Vieras
Nukun saman määrän kuin ennenkin öisin eikä muutenkaan ole mitään muutoksia ollut. Yhtäkkiä vaan alkanut olla niin väsynyt jo aamusta lähtien, että on mentävä päivällä lepäilemään kun 1v nukkuu päiväunia. Nytkin silmät meinaa mennä kiinni, vaikka nukuin yli 8 tuntia yöllä! :O
Ei ole normaalia minulle tällainen olenkaan! Pitäisikö mennä lääkäriin vai miten saisin tämän väsymyksen kuriin? Aloin pari päivää sitten ottamaan vitamiineja, jos olis mitään hyötyä.. Vähän huolettaa, kun reilu viikon päästä lähdemme matkoille ulkomaille ja jos väsymys ei helpota, niin menee reissu ihan mönkään :/

Käy lääkärissä.

Voisiko olla mahdollisesti anemiaa? Silloin heikottaa ja väsyttää, vaikkei mitään vikaa muuten tuntuisi olevankaan. Verikokeista selviää.

Onko elämässäsi muuttunut jokin asia? Kärsitkö siitepölyallergiasta, siis onko jotakin oireita? Se nimittäin väsyttää ja koivuallergia on nyt pahimmillaan.

en voi olla raskaana.

anemiaa tuskin kun mulla aina hyvä hb.

lievä koivuallergia on ja tänä vuonna olen oirehtinut, mutta ei luulis et se nyt enää tässä vaiheesa kesää iskee väsymyksenä kun muut oireet helpottamaan päin.

En taida saada enää ennen matkaa lääkäriaikaa kun tämä ei ole akuuttiasia :/

Mulla kanssa sama homma nyt suunnilleen viikon verran ollut ja ite päättelin sen johtuvan juurikin tuosta koivuallergiasta/allergialääkkeestä. Mutta syitä voi olla niin monia...mutta sillon pitää nukkua ku väsyttää...! :-)

Yhteistyössä