Mikä tässä nyt mättää kun ei tärppää;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei taaskaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei taaskaan

Vieras
menkat piti alkaa vasta 25.8 nyt kuitenkin alkoivatkin tänään 10 päivää oviksesta. Tein varuiksi epätoivoisena testin joka oli nega (jällen) ovulaatio oli ihan varmasti 10-11.8 välisenä aikana!

edelliset menkat olleet 14.4
14.5
17.6
21.7
20.8

Onko mulla kierto vain niin sekaisin että ei tärppää vai mikä tässä mättää?

Onko mitään konsteja käytössä. Omasta kokemuksesta sanoisin, että en usko raskautuvani ilman, että seksin jälkeen pidän tyynyjä pepun alla puoli tuntia ja nousen vasta seuraavana aamuna.

Ollaan kohta vuosi yritetty!! tuossa nyt nuo mitkä muistan ulkoa! Mielessä ävi sekin jotta olisiko tämä voinut olla joku km? koskaan menkkojen aikaan minulla ei ole selkä kipeä mutta tänään ollut niin kipeä että joutui särkylääkettä ottaa ja tulee peukalon kokoisia hyytymiä:(

[QUOTE="joo";26951632]ei varmaan muut jaksa alkaa laskee noita kiertoja, se pitää ite jaksaa tehä..[/QUOTE]

enhän minä ole pyytänytkään että muut alkaa laskemaan! On mulla ovistestit käytössä joten en tarvi mitään oviksen lasku apuja:) kunhan laitoin nuo kierrot tohon mitkä ulkoa nyt muistin.

10 päivää on suht lyhyt aika luteaalivaiheeksi. Pitäis olla noin 14 päivää mieluummin. Mutta hormonit saattaa heitellä ja enskierto on sitten taas ihan normaali. Eikun jatkatte vaan ja jos ei ala kuulumaan, niin lääkärin pakeille.

Ollaan kohta vuosi yritetty!! tuossa nyt nuo mitkä muistan ulkoa! Mielessä ävi sekin jotta olisiko tämä voinut olla joku km? koskaan menkkojen aikaan minulla ei ole selkä kipeä mutta tänään ollut niin kipeä että joutui särkylääkettä ottaa ja tulee peukalon kokoisia hyytymiä:(

miks ette hakeudu hoitoihin? meillä 1,5v yritystä takana ja nyt päästään vihdoin lapsettomuushoitoihin

No ap, ei yhtään välttämättä mätä mikään. Tehän ootte alussa vasta. Kysy sitten kun puhutaan vuodesta ja yli. Malttia nyt ja relaa. Oikeasti se kova tarkkailu ja laskeminen ei auta asiaa.

No ap, ei yhtään välttämättä mätä mikään. Tehän ootte alussa vasta. Kysy sitten kun puhutaan vuodesta ja yli. Malttia nyt ja relaa. Oikeasti se kova tarkkailu ja laskeminen ei auta asiaa.

10kk nyt yritystä takana jotta kohtahan tässä vuosi on yritetty. Tiedän joo sen olevan lyhyt aika niille jotka on yrittäneet vuosia mutta..Tää homma alkaa jo tuntua toivottomalta.

Ihan rauhassa vaan :)

Puhun neljän ja puolen vuoden yrityskokemuksella, että ei mitään hätää. Jos ootte vuoden yrittäneet ja hermo alkaa mennä, niin lääkärin puheille vaan. Se laittaa teidät tutkimuksiin ja joko hoitoihin tai passittaa takaisin kotiin yrittämään. Kannattaa kuitenkin käydä lääkärissä, ettei mee mielenterveys tämän asian takia.

Kannattaa kuitenkin muistaa se, että vaikka joutuisittekin hoitoihin, niin luomusti kannattaa siinä sivussa yrittää koko ajan - oli tilanne kuinka paha hyvänsä. Itselläni tuli ylläriplussa monen hoidon jälkeen. (Kaikki hoidot olivat epäonnistuneet ja siittiöt oli luokiteltu alunperin ihan roskiskamaksi.)

• Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Ap - kun 1v yritystä takana..ja jos plussaa ei kuulu - lääkärin pakeille.=)
..tuo 10vrk luteaaliaika on aika lyhyt..jos siitä lyhenee vielä/tai jatkuu lyhyenä, suositteleisin gynellä käyntiä.

Tiedän, että se tuntuu "tahkomiselta"..vaan monta estettä on munasolulla ovulaation jälkeen edessä, että maaliin pääsee - kiinnittymään kohdun seinämään..ja siitäkin vielä jännäys jatkuu, kestääkö n. 9kk mukana.

Plussatuulosia!:heart:

Yhteistyössä