Mikä tässä nyt on outoa? Miehen käytöksestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh

Vieras
Mies oli eilen polttareissa (kaverinsa) ja tuli kotiin aamuyöllä, oli kuskina eli selvinpäin. Tuli nukkumaan mun viereen ja toivotti hyvät yöt jne.

No, mä heräsin aamulla aikaisemmin, menin sitten herättelemään äsken (kun mun täytyy lähteä töihin, mies jää lapsen kanssa) ja keskustelu oli tämä:

Minä: Herätys, mä tässä alan lähteä töihin... lapsi katsoo tv:tä huoneessaan.
Mies: Mmmmm... joo.
Minä: Kivat rusketusrajat oot saanut eilen niskaasi, ootteko olleet koko päivän ulkona? (mielestäni sanoin ihan positiivisesti, kysyen enkä mitenkään pilkaten tms.)
Mies: *ärisee*
Minä: Oot ihan ruskea naamastasi, verrattuna muuhun kehoon.
Mies: *pomppaa ylös sängystä kuin ammuttuna* Onko se jumalauta pakko alkaa nälvimään heti aamusta alkaen!? Saatana, eikö sitä koskaan saa herätä ilman haukkuja?

:o :o :o

Siis täh, mitä mä tein väärin? En mielestäni haukkunut tai nälvinyt tms. vaan menin iloisena herättelemään ja kerroin vaan niskan rusketusrajasta ihan "by the way" mutta ei, itse sain haukut... :/ Onko tää nyt mun vikani sitten...?

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Mies oli eilen polttareissa (kaverinsa) ja tuli kotiin aamuyöllä, oli kuskina eli selvinpäin. Tuli nukkumaan mun viereen ja toivotti hyvät yöt jne.

No, mä heräsin aamulla aikaisemmin, menin sitten herättelemään äsken (kun mun täytyy lähteä töihin, mies jää lapsen kanssa) ja keskustelu oli tämä:

Minä: Kivat rusketusrajat oot saanut eilen niskaasi, ootteko olleet koko päivän ulkona? (mielestäni sanoin ihan positiivisesti, kysyen enkä mitenkään pilkaten tms.)
Mies: *pomppaa ylös sängystä kuin ammuttuna* Onko se jumalauta pakko alkaa nälvimään heti aamusta alkaen!? Saatana, eikö sitä koskaan saa herätä ilman haukkuja?

Siis täh, mitä mä tein väärin? En mielestäni haukkunut tai nälvinyt tms. vaan menin iloisena herättelemään ja kerroin vaan niskan rusketusrajasta ihan "by the way" mutta ei, itse sain haukut... :/ Onko tää nyt mun vikani sitten...?

Oot ihan ruskea naamastasi verrattuna muuhun kehoon.. Jos sun miehesi sanoisi ulle noin väsymysaamuna, niin mitä ajattelisit? Jos olisit aamuäreä luonteeltasi?

Alkuperäinen kirjoittaja suomenkieli on tällaista:
Sana "kivat" on yleensä negatiivisessa merkityksessä. Ei tosin aina, mutta usein.

No en nyt muista sanoinko "kivan" vai "kivat" mutta tarkoitin, että selvästi näkyvä ja oikeasti KIVA = mukava, hauska jne. ja mies kyllä tietää sen, ollaan oltu yhdessä yli 10v ja tunnetaan toistemme puhetyyli, koskaan aikaisemmin vastaavissa tilanteissa ei ole tällaista tapahtunut!

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:

Oot ihan ruskea naamastasi verrattuna muuhun kehoon.. Jos sun miehesi sanoisi ulle noin väsymysaamuna, niin mitä ajattelisit? Jos olisit aamuäreä luonteeltasi?

En usko, että mikään väsymysaamu oli, nukkui kuitenkin 9h viime yönä, tuli kotiin joskus 1 maissa aamuyöllä. Ja jos mulle noin sanoisi niin olisin onnellinen, en ajattelisi tuosta sen enempää, eikä mieskään normaalisti "herneitä nenäänsä" tuosta vetäisi... :o Mies ei ole aamuäreä luonteeltaan, vaan aamuvirkku, pärjää yleensä (työviikoillakin) 5-6h yöunilla (omasta tahdostaan).

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
no ihmeellistä arvosteluu tuo mustakin oli, ja kaitpa se sut tuntee ja äänensävystä tuns et nälvit.

MUTTA KUN EN NÄLVINYT, MIKSI OLISIN? Ei mua sen rusketusrajat haittaa, miksi haittaisi? Itse olisin vain onnellinen, jos ruskettuisi noin kivasti.

selvä. Ekana tuli mieleen, että olikohan kenties pahoillaan jostain. Katuiko sitä, että on esim. edellisiltana pettänyt sinua. Anteeksi, mutta se vain tuli ekana mieleen...

Olen aamuisin kiukkuinen, jos en saa herätä rauhassa. Ihan sama mitä toinen sanoo, paras jos olisi hetken hiljaa kokonaan.

että jos miehesi ei vain kestä aamulla jutustelua??

Vai miksi kaikki vaan puolustaa miehen näkökulmaa, eikä ajattele asiaa naisen/kirjoittajan/ap:n kannalta yhtään? Aina kun tänne jotain kirjoittaa, niin saa vaan haukkuja ja tarinan miestä puolustetaan... oon sen huomannut sekä omista, että toisten viesteistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Olen aamuisin kiukkuinen, jos en saa herätä rauhassa. Ihan sama mitä toinen sanoo, paras jos olisi hetken hiljaa kokonaan.

No sinähän sen varmasti tiedät, kestääkö mieheni aamujuttelua vai ei... joka ikinen aamu, kun hän minut herättää, hän pulisee sängyn vieressä kunnes minä nousen, jotta pitää minut hereillä... aamuisin keskustellaan ja jutellaan, ei tuo mitenkään epänormaali aamuherätys ollut... jokin muu tässä nyt häiritsee, en vaan tiedä mikä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
selvä. Ekana tuli mieleen, että olikohan kenties pahoillaan jostain. Katuiko sitä, että on esim. edellisiltana pettänyt sinua. Anteeksi, mutta se vain tuli ekana mieleen...

Tulee kyllä sellainen kuva ap:n kirjoitustyylistä, että tällaisia vastauksia hän hakee.
Lietsoo itsensä epäilyolotilaan, fiksua.

Miehesi on vaan väsy, kun on saanut aurinkoakin, niin on kahta kauheammin väsy, vaikka olisikin nukkunut kunnon yöunet.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Olis varmaan riittänyt vain se "Herätys, olen lähdössä töihin, lapset kattoo telkkaria."
EI mitään ylimääräisiä höpinöitä, kun toinen on vielä puolunessa.

Niin, sinäkin tiedät miten meillä aamuisin toimitaan!

että olet ollut vähän piikikäs päästäessäsi miehen illalla menemään.jopa epäillyt.Nyt menit sanomaan hiukan piilovittuillen että "kivan ruskea" kun on päivän viettänyt siellä jossain ulkona kenen kanssa lie :D mies sitten hermoistui kun alat heti aamulla sen saman jauhannan

no mä ottasin tuon arvosteluna, sä oot naamastas eri värinen ku muualta. sä ottasin kohteliaisuutena? no ehkä sä ja miehes puhutte eri kieltä. sä nälvit ja luulet et se on kohteliaisuus?? voi mies parka

Noh, jos totta puhutaan niin tätä minäkin mietin... Mutta en tiedä miten tämä olisi mahdollista, kun oli polttareissa ja kuskina koko illan polttariseurueelle... :/ Tunnen polttariporukan, joten eivät salaisi minulta mitään, vaan olisin jo saanut tietää jos näin olisi käynyt... eli missä vika?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No sinähän sen varmasti tiedät, kestääkö mieheni aamujuttelua vai ei... joka ikinen aamu, kun hän minut herättää, hän pulisee sängyn vieressä kunnes minä nousen, jotta pitää minut hereillä... aamuisin keskustellaan ja jutellaan, ei tuo mitenkään epänormaali aamuherätys ollut... jokin muu tässä nyt häiritsee, en vaan tiedä mikä.

No varmaan se on sitten pettänyt sua, kun on niin OUTO.
Tai sitten toi on selvä merkki siitä, että kohta se jo pahoinpitelee sua.
Naiset on kyllä ihmeellisiä, kun joka asiasta pitää vääntää joku juttu, jos se ei tapahdu, niinku on tapahtunut viimeset 10v.

Tossa ole mitään outoa.
Vaikka olette yhdessä jo olleet 10v, niin nyt oli vaan se känkkäränkkäaamu.

Noh, jos totta puhutaan niin tätä minäkin mietin... Mutta en tiedä miten tämä olisi mahdollista, kun oli polttareissa ja kuskina koko illan polttariseurueelle... :/ Tunnen polttariporukan, joten eivät salaisi minulta mitään, vaan olisin jo saanut tietää jos näin olisi käynyt... eli missä vika?

Varmaan niillä on ollut siellä jenkkityyliin strippari ja miehesi on ahdistunut sen jälkeen, kun tietää että se on väärin sua kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja luulen:
että olet ollut vähän piikikäs päästäessäsi miehen illalla menemään.jopa epäillyt.Nyt menit sanomaan hiukan piilovittuillen että "kivan ruskea" kun on päivän viettänyt siellä jossain ulkona kenen kanssa lie :D mies sitten hermoistui kun alat heti aamulla sen saman jauhannan

Ja sinä myös näytät tietävän miten meillä toimitaan... Luotan mieheeni täysin, tiesin minne on menossa jne. ja olimme hyvissä välein ennen miehen lähtöä ja vielä kun mies tuli kotiin yöllä. Aamulla olikin sitten eri sävelet...

sähän oot ihan friikki muija!! kysy siltä mieheltäs jos niin häiritsee!! kysy kostuttiko se torttua eilen vai mitä se on puuhaillu.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Olis varmaan riittänyt vain se "Herätys, olen lähdössä töihin, lapset kattoo telkkaria."
EI mitään ylimääräisiä höpinöitä, kun toinen on vielä puolunessa.

Niin, sinäkin tiedät miten meillä aamuisin toimitaan!

Just tätä mä tarkotan.
Meillä on höpisty aamuisin 10v, eikä koskaan olla kiukkuisia.
Nyt on jotain pielessä, kun yhden kerran ollaan äreitä.

Yhteistyössä