V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja luulen:että olet ollut vähän piikikäs päästäessäsi miehen illalla menemään.jopa epäillyt.Nyt menit sanomaan hiukan piilovittuillen että "kivan ruskea" kun on päivän viettänyt siellä jossain ulkona kenen kanssa liemies sitten hermoistui kun alat heti aamulla sen saman jauhannan
Ja sinä myös näytät tietävän miten meillä toimitaan... Luotan mieheeni täysin, tiesin minne on menossa jne. ja olimme hyvissä välein ennen miehen lähtöä ja vielä kun mies tuli kotiin yöllä. Aamulla olikin sitten eri sävelet...
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:selvä. Ekana tuli mieleen, että olikohan kenties pahoillaan jostain. Katuiko sitä, että on esim. edellisiltana pettänyt sinua. Anteeksi, mutta se vain tuli ekana mieleen...
Noh, jos totta puhutaan niin tätä minäkin mietin... Mutta en tiedä miten tämä olisi mahdollista, kun oli polttareissa ja kuskina koko illan polttariseurueelle... :/ Tunnen polttariporukan, joten eivät salaisi minulta mitään, vaan olisin jo saanut tietää jos näin olisi käynyt... eli missä vika?
Varmaan niillä on ollut siellä jenkkityyliin strippari ja miehesi on ahdistunut sen jälkeen, kun tietää että se on väärin sua kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikähän vastaus ap:lle kelpaisi? Koko kysymys on turha.
käytännössä ei ole mahdollistaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:selvä. Ekana tuli mieleen, että olikohan kenties pahoillaan jostain. Katuiko sitä, että on esim. edellisiltana pettänyt sinua. Anteeksi, mutta se vain tuli ekana mieleen...
Noh, jos totta puhutaan niin tätä minäkin mietin... Mutta en tiedä miten tämä olisi mahdollista, kun oli polttareissa ja kuskina koko illan polttariseurueelle... :/ Tunnen polttariporukan, joten eivät salaisi minulta mitään, vaan olisin jo saanut tietää jos näin olisi käynyt... eli missä vika?
Varmaan niillä on ollut siellä jenkkityyliin strippari ja miehesi on ahdistunut sen jälkeen, kun tietää että se on väärin sua kohtaan.
En usko, että mies olisi minua oikeasit pettänyt... ei ole mahdollista. Se tosin kävi ekana mielessä, mutta käytännössä ei ole mahdollista. En vain ymmärrä mikä nyt vaivaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikähän vastaus ap:lle kelpaisi? Koko kysymys on turha.
EI TARVII VASTATA MITÄÄN, JOS KUKAAN EI OSAA MUUTA SANOA KUIN ETTÄ MÄ OLEN SYYLLINEN... KUN EN TUNNE ITSEÄNI SYYLLISEKSI MIHINKÄÄN, KUN EN OLE MITÄÄN TEHNYT. MIKSI AINA MUA SYYTETÄÄN KAIKESTA JA MIES ON AINA SYYTÖN? PERKELE!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikähän vastaus ap:lle kelpaisi? Koko kysymys on turha.
EI TARVII VASTATA MITÄÄN, JOS KUKAAN EI OSAA MUUTA SANOA KUIN ETTÄ MÄ OLEN SYYLLINEN... KUN EN TUNNE ITSEÄNI SYYLLISEKSI MIHINKÄÄN, KUN EN OLE MITÄÄN TEHNYT. MIKSI AINA MUA SYYTETÄÄN KAIKESTA JA MIES ON AINA SYYTÖN? PERKELE!