Mikä tauti mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi möhnä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi möhnä.

Vieras
Toivon löytäväni tältä palstalta jonkun, jolla ehkä olisi omakohtaista kokemusta (valitettavasti) tai muuten vain tietoa seuraavasta tapauksesta, joka on koitunut riedakseni.

Tämä hetkinen tilanne on se, että reisieni yläosassa on paljon punaista pistettä ja pikku finnejä, ulkoiset häpyhuuleni ovat kirkkaanpunaiset jotka turpoavat ja kipeytyvät hankauksesta, kuten kävelystä. Paakkuvalkovuotoa myös. Nukun yöni huonosti, kun kutittaa ja pistelee niin pirusti. Uskon lyhyen sänkeni vielä pahentavan asiaa, kun tyhmyyksissäni menin ajamaan karvoitukseni pois nähdäkseni lähemmin mikä mussa on vikana (tiedän olleeni typerys...). Nyyh. Kärsin myös muutamasta haavaumasta, jotka äkkinäisin liikkeitä tehdessä repeävät uudestaan juuri jo toivon tervehtymisestä käydessä mielessä hetkellisesti. Tätä on nyt jatkunut reilu kaksi viikkoa ja olen tänä aikana ottanut kaksi kuuria yhdistelmä-Canestenia eikä tunnut oikein auttavan.

Taudin kuva periaatteessa sopisi hiivasieneen, mutta tämän täytyy olla todella paha sellainen jos ei kaksi kuuria putkeen auta. Olen rauhoittanut ihoa hajustamattomalla intiimirasvalla- voisiko nuo näppylät syntyä siinä rasvassa (myös canesten-voide) hautumisesta? Olen myös juonut litroittain greippimehua ja luonnonyogurttia olen ottanut sekä sisäisesti että ulkoisesti. Myös valkosipulin kynsiä mennyt reilusti kaikkien hajuvaroitusten yli. Kaikkia hiilareita olen vältellyt ja pysytellyt sängyn omana. Oleskelen myös ilman alkkareita ja väljissä hameissa tilaisuuden tullen.

Kävin lääkärin juttusilla, joka sanoi että ota uusi (silloinen toinen) kuuri ja palaa takaisin, jos ei tuu muutosta. Luulen ja toivon, että pahin vaihe on jo ohi, mutta en voi käsittää miten tavallinen hiiva, joka minulla on aiemminkin ollut- tähän tapaukseen verrattuna mitäänsanomaton- voi yltyä näin pahaksi!

Olen käynyt läpi kaikki seksitautitieto-nettisivut, ja lähin muu vaihtoehto olisi sitten herpes, mutta kun ei ole kuumetta eikä virtsaaminen satu jos ei nyt vahingossa haavaumille osu. Klamydiatulokset tuli tänään; ei ole sitä ainakaan. En tiedä että mitä. Tiedättekö te?

johtua rasvoissa hautumisesta. Minä en tuollaista peittäisi rasvoihin, siellähän vasta aiheuttajien on hyvä hautua ja lisääntyä.

Hiiva voi olla kamala ja sinulla se ilmeisesti on täydessä loistossaan.

Lääkäriin vaan, on niitä hoitoja.

Näppylät tosiaan hautuvat rasvauksesta. mene luontaistuotekauppaan tai apteekkiin ja osta Weledan Calendulatalkkia ja ripottele sitä sisäreisiin, älä kuitenkaan häpyalueelle. Hätätilassa voit ensin käyttää tavallista perunajauhoa, johan alkavbat näpyt häipyä.

oletko varma ettei oo herpestä? kirvelu, pistely, kutittaminen ja haavaumat ovat myösherpeksen oireita. virus ei koskaan poistu elimistöstä, vaan voi uusia aina välillä. joillakin ei koskaan joillakin kerran kuussa. kannattaa käydä tutkituttamassa. onko sp-tautien mahdollisuutta? toki voi myös olla jotain muuta, esim just sitä hiivaa!

ei kaikissa sukupuolitaudeissa tule kaikille kaikkia oireita, vaan oireet voivat vaihdella todella paljon. Joillain olla joka ilman oireita, joillain taas löytyä kaikki.

Ottiko lääkäri kantaa sp-tauteihin,ja onko sinulla mahdollisuutta siihen? Tai lähes kaikillahan on, mutta epäiletkö että kyseessä voisi olla sp-tauti?

Sinulla ehkä hiiva on levinnyt emättimen ulkopuolelle, joten on tärkeää, että voidetta ei laiteta vain emättimeen, vaan myös koko sukupuolielinten alueelle.

Jos häpykarvoitukseen tulee näppylöitä, niin parhaiten auttaa sinkkipasta. Olen itse käyttänyt ihan Natusanin vauvoille vaippa-alueen näppylöihin tarkoitettua sinkkivoidetta. Jos nivustaipeet hikoilevat, niihin käy toinen vauvatuote eli talkki.