mikä tauti on lapseen iskenyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiree"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiree"

Vieras
Lauantaina ja sunnuntaina oli lievää lämmönnousua. Sunnuntaina lapsi oli iltapäivään asti ok ja sitten iski väsymys. Maanantaina aamulla joi mehua janoonsa ja oksennus tuli. Mutta ei muuten koko päivänä. Sama meno tiistaina ja kuume laski iltaan mennessä. Keskiviikkona varhain aamusta oli jälleen kova kuume, lapsi alkoi yskimään ja tuli oksennus. Sama toistui iltamyöhällä ja kuumetta oli reilusti yli 39 astetta. Tänä aamuna lapsi jälleen yski aikansa ja oksensi. Jälleen kuume nousi 39 asteeseen. Päivällä kuume sitten laskee 38 asteeseen. Lapsi on jotenkin naamasta harmaan ja tietenkin kipeän näköinen. Ei ole muutenkaan jotenkin oma itsensä.

Meilläkin oli ensin yht äkkiä kuumetta illalla n. 39. Seuraavana päivänä ei mitään, terve virkeä tyttö. Kuumeesta 2 päivää niin oksensi yöllä 2 kertaa, oli todella voimaton ja vaisu 2 päivää ja sitten, TADAA, täysin virkeä ja terve tyttö. Ihan kummallista mielestäni.

Meillä oli kanssa lapsilla aamukuumetta, iltaisin oli viileämpiä. Ja ihan kelmeän värisiä. Pahiten tauti iski mun mieheen joka oli viikon päivät 39 asteessa. Veikkaisin että influenssa oli. Lapsilla oli vaan parina päivänä, mulla ehkä kolmena mutta ei niin korkealla. Mä yrjösin, muut ei. Ihan hirveetä! Vieläkin on keuhkot vähän sökönä vaikka muuten on ollut aika ok jo pari viikkoa.

Yhteistyössä