Mikä tauti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauhistunut

Vieras
Kaverilta tuli viesti, et lapset kipeinä. Alkanu kurkkkukivulla ja korkealla kuumella ja sit hirveä yskä. Toisella ollu 5 päivää jo 39 kuume ja toisella nivelet turvonnu ja silmät turvonnu umpeen ja sairaalassa molempien kanssa joutunu käymään. Yöt valvottavat, ku niveliä särkee ym. Joku inha virus jota kuulemma liikkeellä :s
 
mulla oli kanssa viime viikolla 39 kuumetta 3 päivää ja kurkku niin kipee ettei mitään pystynyt neilemään tulipahan paastottua 3 päivää.. joku pöpö kuulemma oli mulla kurkussa ja antibioteilla lähti.
 

Yhteistyössä