K
kauhistunut
Vieras
Kaverilta tuli viesti, et lapset kipeinä. Alkanu kurkkkukivulla ja korkealla kuumella ja sit hirveä yskä. Toisella ollu 5 päivää jo 39 kuume ja toisella nivelet turvonnu ja silmät turvonnu umpeen ja sairaalassa molempien kanssa joutunu käymään. Yöt valvottavat, ku niveliä särkee ym. Joku inha virus jota kuulemma liikkeellä :s